927 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hun gider ikke spise kattemalt :( Hun gider ikke spise kattemalt :(

Hejsa..
Jeg blev anbefalet herinde, at bruge kattemalt, da min kat har hård mave og havde blod i afføringen (har hun dog ikke mere).
Jeg var ude og købe kattemalt fra vitakraft (60 kr) men hun gider bare ikke spise det.. Har prøvet at blande det i hendes vådfoder, som hun ELSKER, men det lader hun bare være... Har i nogen råd til, hvordan jeg kan få det i hende??
Hun skal have 3 cm kattemalt om dagen og så skal der smørres mange gange under poterne, og det SVINER smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun gider ikke spise kattemalt :(
  • #2   27. jun 2009 jeg har lige købt kattemalt i dag.... katten vil gerne havde det, bare ikke i rette mængde... så jeg åbner munden på den og sprøjter ca. 1,5-2 cm ind.. den sagde ikke noget til det... den slikkede sig bare om munden og gik..

• #3   27. jun 2009 Jeg køber nogle godbidder hvor der er malt i de er vilde med dem

• #4   27. jun 2009 SEJT Marianne........Griner......"den slikkede sig bare om munden og gik.." HA HA HA Ih hvor det lød sjovt

• #6   27. jun 2009 Dyrlægen er kontaktet.. hun sagde jeg skulle vente og se.. Hun har ikke blod i afføringen mere, men har en smule hård mave, men hun har afføring som hun skal...

• #7   27. jun 2009 Stine, Hård mave kan skyldes at katten drikker for lidt, så prøv at stille nogle vandskåle rundt omkring i huset. Det vil nok få hende til at drikke mere. Og giv hende vådfoder dagligt - dåsemad el fx kogt fisk elller kylling med kogevand.

• #8   27. jun 2009 Hun drikker meget vand.. hun går også med os på badeværelset, hver gang vi går derud og hopper op i håndvasken og vil have vand.. Vi skifter hendes vand faktisk hver gang vi går forbi. der hvor vi opholder os mest (og hende ligeså) er der kun 5 m. hen til vandet.. Skal jeg så stadig have flere skåle vand?? Hun får en halv pose (50g) vådfoder om dagen.. skal hun have mere? Vil nemlig helst ikke have, at hun bliver for fed..

• #10   27. jun 2009 Stine, ja, du kan sagtens give hende mere vådfoder - (færdigvådfoder består alligevel mest af vand) og hvis du giver hende tilsvarende mindre tørfoder, så bliver hun ikke for fed smiley
    Hvis hun er glad for at drikke vand fra hanen vil en drikkefontæne måske være et hit.
    Det der med flere vandskåle får mange katte til at drikke mere. Siden jeg fjernede vandskålen fra kattenes spiseplads og i stedet placerede vandskåle rundt om i huset og på terrasen, bliver der drukket mere smiley

• #11   29. jun 2009 Jeg gav også min kat kattemalt gennem et stykke tid, fordi han simpelthen hostede hårboller op hele tiden. Han elskede heldigvis malten, så det var nemt. Men så skiftede vi til fra Iams foder til royal canin foder og siden den dag ordner foderet hårbollerne nede i maven - og han skal aldrig mere hoste dem op. Ville lige give dig tippet med på vejen smiley

Kommentér på:
Hun gider ikke spise kattemalt :(

Annonce