1.092 visninger
|
Oprettet:
Hjemmepasning / katte pension {{forumTopicSubject}}
Jeg har to katte som er meget selskabelige, de er inde katte.. dog holder de begge to af at komme ud i snor.
Vi skal på ferie i en uge og jeg har fået min mor til at komme og se til dem hver dag.. hun vil nok blive og snakke med dem i 15-20 min hver dag.....
Men jeg er meget i tvivl om jeg skal få dem passe i en kattepension hvor de kan være sammen i et bur med løbegård... umiddelbart tror jeg de vil elske muligheden for at komme ud, - mendet er jo et fremmede sted så er meget io tvivl om jeg skal vælge det kendte altså hjemme eller pensionen...
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 334
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Ved kattepensioner er der alt for stor risiko for stress og sygdomme. Men fordelen her er selvfølgelig, at dyrene bliver tilset mange gange dagligt og at stedet er vant til at kunne spotte evt. sygdom/skade.
Jeg må desværre selv sætte mit lille pus i pension, for en alenekat alene hjemme i en uge går jo ikke, selvom den får mad og vand og ren kasse dagligt... heldigvis tror jeg sagtens, at hun mentalt vil kunne klare det, for hun er emget social overfor alle, også fremmede. Men sygdomsrisikoen er jeg godt nok ikke så begejstret for!
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
btw. Hvis der er nogen i Gjellerup udenfor Herning, der skal på ferie og mangler en passer til deres katte, vil jeg gerne tilbyde at passe dem.....også tage ud til jeres hjem og foder dem osv.
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
Jeg fortætter som planlagt.. lader dem blive hjemme i vante omgivelser.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
De to sociale bebser jer har nu, er så positive, med halen lige op, ind i kassen, og ud i pension, hvor de også kommer ud af transportkassen med løftet hale, og mægtig nysgerige.. Når vi så henter dem igen, vil de knap nok med i kassen igen..
Så du må selv veje hvad du mener dine kattes personlighed er minded for Held og lykke
Hjemmepasning / katte pension