anholdt for 19 katte drab {{forumTopicSubject}}
Den 18-årige teenager fra Florida, Tyler Hayes Weinman, er anholdt for at have dræbt 19 katte på forskellige bestialske måder i Miami Dade. Den formodede kattedræber betalte sin kaution på 249.500 dollars i går, men dommeren vil ikke løslade ham før han er blevet mentalundersøgt og har fået en elektronisk fodlænke på.
Dommer Judge John Thornton vil evaluere mentalundersøgelsen onsdag morgen og derefter træffe sin beslutning. Teenageren er sigtet for 19 forhold af dyremishandling. Derudover er han sigtet for fire indbrud.
Facebook førte til anholdelse
Weinman blev anholdt til en fest efter han havde meldt sig ind i Facebook-gruppen "Catch the Cat Killer." Politiet har forklaret, at de havde fulgt hans aktiviteter på Facebook og MySpace og uden at uddybe det videre, førte det altså frem til anholdelsen.
Weinman er kendt som en hundeelsker og som "klassens klovn". Han er desuden svømmetræner.
hvordan kan man gøre det
nov 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 43
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 521
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
ja, noget kunne tyde på at hans tilværelse som ''klassens klovs'', har gjort ham pist og derefter måske psykisk usterbil. mobning kan fører til den væreste ting .
jul 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 147
Da jeg gik i skole var klassens klovn den sjove.
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
Undskyld mine store bogstaver.. Men jeg bliver bare såå Harm..
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 521
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
når pressen omtaler det på den måde, tror jeg det skal forstås negativt
miemiv
ja giver dig ret. der må virkelig have været noget der har påvirket ham til at blive så ustabil. der er vel forbåbentlig ingen der gør sådan noget for sjov, men fordi de måske være psykisk ustabile gennem en del år
anholdt for 19 katte drab