SORT KAT FUNDET I KØGE! SORT KAT FUNDET I KØGE!
Hej.
Jeg har idag fundet en helt sort halv langhåret kat i min have.
Jeg ved ikke om den er hjemløs, men den er ikke ørertatoveret, og den er meget meget tynd.
Blev nød til at give den noget at spise, for at kunne tjekke om den var ørertatoveret, og den var virkelig sulten. Den var ikke ørertatoveret.
Den virker rimelig tam, den kom nemlig listende over til mig da jeg satte mig på hug foran den, men den er ikke tam nok til at man må røre den.
Hvis i kender nogle som har mistet deres sorte kat i Køge, eller måske selv er den person som savner den, så ring evt. til: 56 66 33 17
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hold øje med efterlysninger her og der. På Dyrenes Beskyttelse - der er flere der savner sorte katte i det østsjællandske.
Jeg håber du finder ejeren ... eller en anden løsning. Katten kan ikke klare sig selv.
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 66 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.728
- Men sys du skal tage den med til dyrlægen, for som susanne siger så er den måske chippet. ellers kan du køre den på nærmeste internat, måske har de fået hendvendelser om at nogen mangler den. og hvis ikke såfremlyser de den, hvorefter den blir adopteret væk hvis ejeren ikke bliver fundet..
- Det ville ihvertfald være synd og lade den gå udenfor..
Håber du holder os opdateret ..
Her kan du se om nogen har efterlyst den, og du kan fremlyse den..
www.dyrenes-beskyttelse.dk
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 3 Svar: 11
Det var der desværre ikke, tror mine egne katte har skræmt den væk.
Jeg bor i Ølby.
SORT KAT FUNDET I KØGE!