{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

kaster op? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en killing på ½ år og i lørdags om aften hentet jeg en voksen hellig birma hjem, men hun kan endnu ik lide min lille kat, hun hvæser og knoure af hende og bliver hun utryg løber hun ind i transport kassen hvor hun føler sig tryg. jeg ved kun med sikkerhed at hun har fået mad og vand i går eftermiddags og igen her til aften hvor jeg har stillet hendes mad op ved håndvasken på badeværelset, ca 10 min efter hun havde spist her til aften kastet hun det hele op igen. hvorfor gør hun det?
det er hendes eget foder hun får, og hun har også været i kattebakken.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaster op?
  • #1   8. jun 2009 <b>Hvad mærke et foderet ?

• #2   8. jun 2009 det er royal canin babycat/killinge blandet det er hun vandt til at få da hun lige har haft killinger og det jo kræver meget af fertile katte, fik pakken med da jeg hentet hende, så det er ik forde det er nyt mad.

• #3   8. jun 2009 <b>Hun har ikke killinger mere så ?? så vil jeg prøve og snakke med dyrlægen. og ligeså stille skifte over på noget andet foder. babycat er der ingen grund til hun får mere så. for det er så små bider at hun højst sandsyndeligt sluger maden i stedet for at tygge det..

- Men der er også nogen katte der kaster op af royal canin.
    - prøv og skift over på noget andet, ligeså stille self.
    ved ikke om royal canin har en fodertype specielt til birma'er ??
    ellers prøv evt og skifte over til hill's ..

• #4   8. jun 2009 <b>er hun meget tynd?

• #5   8. jun 2009 nej hun har ikke killingerne mere, men det var det foder jeg fik med fra ejeren som hun sagde at hun havde fået hele tiden, og jeg syntes ik at jeg vil skifte foder før hun lige er faldet til hos mig,
    hun får halv baby kat og halv killinge foder.
    Tænkte om det kan være forde hun holder lidt øje med hende den unge og så spiser lidt hurtigt nu når hun måske ik har fået det hun skal have det sidste døgn.
    Hun er ik tynd, men må da gerne tage lidt mere på.

• #6   8. jun 2009 <b>Kender du tidligere ejer personligt ?

• #7   8. jun 2009 nej ikke personligt, men hentet selv katten ved hende.

• #8   8. jun 2009 <b>Okay .. Hmm jeg ville prøve og ringe og snakke med dyrlægen hvis jeg var dig.

- Det kan osse var være en hårbolle.. prøv og køb noget kattemalt. det er rigtig godt. så komme det ud af den anden ende i stedet for. hvis det altså er hårboller.

• #9   8. jun 2009 hun er tilsyneladene holdt op igen efter at have kastet op to gange, så ser tiden an.

• #10   9. jun 2009 Som du selv er inde på, tror jeg, det skyldes stress pga. jeres anden kat, og at hun har været sulten og spist for hurtigt.

• #12   9. jun 2009 Det går bedre nu og der er ingen ting, problemet har været at hun hele tiden har været inde i sin kasse og kun kommet ud hvis jeg har taget hende med ind på sofaen.
    Selv om jeg har gemt hendes mad tæt på hende har den lille skid fundet det hver gang og spist det hele for det er noget der smager bedre end hendes eget mad, men nu har jeg sat det op og den lille har endnu ik fundet ud af at hoppe op og tage det, men den nye er nu stille og roligt begyndt at komme lidt ud fra badeværelset.

Kommentér på:
kaster op?

Annonce