{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SPISER IKKE!
  • #1   7. jun 2009 Vores killing spiste næsten heller ikke noget de første par dage efter vi fik hende. Der gik tre dage før hun lavede stort i kassen. så jeg tænker vores killing måske lige skulle føle sig lidt tryk først, siden hun ikke lige spiste så meget de to første dage. Og så skal jeg ellers love for hun begyndte at spise.

• #2   7. jun 2009 Pistacie nødderne skal hun ikke have flere af - de kan være giftige.

Det er normalt en kat ikke spiser særlig meget det første døgn, den er stresset

• #3   7. jun 2009 Enig med Lis, der kan endda gå 2-3 dage. Det har min mor været udsat for :o)

• #4   7. jun 2009 Chester som er verdens største madsvin, spiste heller intet de første to dage. så lige ludselig så kunne den lille mavse ike mere og så røg der en hel skål ned på ingen tid.
    Han holdt til under sengen og han spiste de første fem dage kun når jeg lukkede de andre ude og gav ham skålen ind under sengen. Efterhånden stillede jeg skålen længere og længere væk, samtidig med at jeg holdtop med at holde de andre ude og så efter 5 dage spiste han med de andre af deres fælles skål.

Kommentér på:
SPISER IKKE!

Annonce