1.068 visninger
|
Oprettet:
allergi {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Jeg fik for noget tid siden konstateret at jeg ikke kunne tåle katte og jeg tog til lægen netop på grund af jeg nyste meget og havde dage hvor min vejrtrækning var ret slem men som tiden gik blev det bedre og bedre på trods af jeg stadig var samme sted og stadigvæk kælede og snakkede lige så meget med katten. Ved i om det er muligt at vænne sig til katte igen selvom man er allergisk eller måske helt slippe af med son allergi for jeg har undret mig en del over hvordan det kan være så slemt i en periode og så pludselig blive så meget bedre at jeg slet ikke mærker noget til katte nu.????????
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Det viste sig at være det nye kattegrus jeg ikke kunne tåle, jeg bruger normale Masters golden gray, men havde købt 5 sække af ekstrem classic, det er tilsat babypuder. og støver noget så forfærdligt.
Jeg har ikke mærket noget til allerigen siden jeg gik tilbage til det gamle grus.
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 263
Tror det er 3-4 år siden min pollen allergi forsvandt pludselig, Kan dog stadig ikke tåle at ligge med bar hud på græs, og slet ikke slået græs, hvis jeg ikke har taget nolge piller.
dyrehår var også en periode, havde min kæreste faktisk også allergi overfor da vi lærte hinanden at kende. Nu er der inge problmer hverken med mig eller kæresten, dog kan jeg nolge dage godt mærke hvis kattene fælder ekstret meget også har ligget på min pude...
Jeg har altid elsket dyr, og da jeg opdaget jeg var lidt overfølsom for nolge dyr, ja så gjorde jeg ik så meget, tog de der pollen allergi piller, ogås var det det, jeg vil heller leve med våde øjne og nysen hver dag resten af livet, end at undvære mine dyr. men der er jo nolge der virkelig har slem allergi, som nok ik kan gøre det samme, men så findes der så vit jeg ved en allergi stav man kan få hos sin læge...
så ja, vil bestemt sige allergi kan forsvinde igen
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 4
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 202
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 263
Monika- jeg vil da mene det kan gå begge veje, du kan måske ende med at få en gang astma i længden af det, men du kan også ende som mig, som faktisk ikke mærker til det, kun når de virkelig fælder. Tror os det handler lidt om man sørger for at få støvsuget, luftet ud og fjernet kattehår rimlig ofte.... kan jo på sin vis også være støv allergi du har?
allergi