{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Uhyggelig adfærd! {{forumTopicSubject}}

Jamen jeg har jo en kat - Mis.. Her til aften så sad hun på spisebordet, og jeg tog hende op i mine arme (som jeg tit gør) og kælede hende, og hun lukkede øjne og nød det.. Så kiggede hun lidt ned, og jeg ville så sætte hende ned i sofaen.. Så læner jeg mig lidt ind over sofaen og skal til at sætte hende,da hun pludselig går totalt grasat, og på under et sekund får lavet en ordentlig flænge på min næse, og mindre skrammer i min pande, over mit øjet og på begge lår.. Hun løber så ind under sofaen, og sidder der et kvarters tid, mens jeg lige sidder med vat til flængen osv.. Så ligger hun sig på sofaens armlæn, og sidder bare og kikker på mig.. Så går jeg forsigtigt hen til hende og lader hende snuse til min hånd.. Ingenting der. Så tager hun lidt mad, og går hen og kæler sig opad min mor.. Så kæler hun hende lidt, og jeg kan så også få lov, uden nogen som helst protest, og jeg kan tage hende op og hun er helt tryg.. så sætter jeg hende i sofaen som jeg ville før, og der skete intet. intet. intet... Hun har aldrig aldrig vist aggresiv adfærd overfor os før, aldrig nogensinde.. Og jeg undrer mig virkelig over hvad der har tricket det.. Måske det kan være hendes fortid.. Har i oplevet noget lignende eller har i en idé til hvad i al verden der kan have drevet min ellers søde og kærlige, men lidt forsigtige mis, til sådan en voldsom adfærd?... ...

- Natasja..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uhyggelig adfærd!
Kommentér på:
Uhyggelig adfærd!

Annonce