{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

ARGH - Nabokrig! {{forumTopicSubject}}

Jeg fik lille 1½ af min nabo, da han ellers ville blive skudt..
Naboen synes så åbenbart at han er i sin gode ret, når han nu smider katte af hos mig..!

- For 10 min. siden kom en han i sin bil, ikke for at hilse på, men for at smide en skravlet staldkat af, og så køre igen! smiley
Jeg gav igen, ved at køre hen til hans gård, og aflevere katten diskret i hans lade...

Tror lige jeg skal gøre det klart for ham, at jeg ikke er interesseret i flere af hans katte..

Kan man tillade sig bare at smide katte af hos naboen, fordi man ved at naboen er katteelsker, og måske vil tage dem til sig?
Jeg synes *NEJ*!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH - Nabokrig!
  • #1   4. okt 2005 May-Britt: Ville gerne beholde dem, men desværre er de sikkert fulde af orm og øremider - det var 1½ i hvert fald.. Og så fattig som jeg er, så har jeg ikke råd til de store dyrlægeregninger for så mange katte *SSS*

Bente: Jeg tror ikke at han tænker på kattens ve og vel - det er nærmere hvordan han slipper af med den på den letteste måde... ;-(

- Jeg vil lige få min far til at ringe derover når han kommer hjem, så naboen ved at vi ikke driver en kattepension - mig gider han nok ikke høre på..
    (Han tror stadig jeg er et barn..)

• #2   4. okt 2005 Han har en masse køer - de har det vist fint nok *S*
    Udover dét har han også en del katte til at holde mus og rotter væk, men åbenbart er der for mange..
    (Ellers ville han vel ikke forære mig 1½, og smide endnu en af hos mig..)

• #3   4. okt 2005 Hehe, okay så - har accepteret smiley

Lud og koldt vand tror jeg ikke ligefrem de lever af - de fleste af dem er velnærede.. Dog, nogle af dem ser ret skravlede ud, måske fordi de har orm?!

• #4   4. okt 2005 Jeg tror ikke på den med kattens ve og vel, (bare jag kunne, men det er sådan, at hvis du vil have en kat aflivet i dagens Danmark, koster det meller 5-800,00 kr, det er da en slat, specielt hvis man ikke som jeg heller ikke har for meget guld på kistebunden ha,ha..
    Tilbage til en anden debatør BucketBente, jeg tror også det er strafbart det han gør, og hans katte er hvis misrøgtede når de både har orm og mider og måske skab, så pas på Mademoiselle Michelle, det kan immervæk blive en regning i sidste ende, for du har det sikkert ligesom jeg, at man ikke kan se en kat lide, vel´?.

• #5   4. okt 2005 Bodil: Nej, jeg kan lide at se dyr lide - jeg tog én af hans katte til mig, fordi den ellers skulle have været aflivet..
    Desværre har jeg hverken plads eller råd til flere katte..

Som sagt ser de fleste af hans katte velplejede ud, men enkelte er lidt nogle skravl ..

• #6   6. okt 2005 Han skulle slet ikk have anskaffet sig kat...?

Kommentér på:
ARGH - Nabokrig!

Annonce