609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Nogen der HAR forstand på foder? Nogen der HAR forstand på foder?

Til dem som HAR forstand på sammensætningen i foder, - hvordan ser dette produkt ud

GARANTERAD ANALYS
Protein 45.0 %
Fedt 20.0 %
Kulhydrater 15.0 %
Vand 10.0 %
Aske 6.9%
Fibre 2.0 %
Omega-6 3.8 %
Omega-3 0.9 %
Taurin 0.25 %
Magnesium 0.09 %
Mikroorganismer 40 000 000 cfu/kg

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der HAR forstand på foder?
  • #1   4. maj 2009 Tilberedt med den højeste tilsætning af fersk biologisk updrættet kylling, vildfangede Hellefisk og ferske hele æg(min 75 %). er XXXXX fyldt med proteinrige råvarer som har en høj humankvalitet, det er Præcis hvad din kat behøver, XXXXXX indeholder ingen korn og majs som er biologiskt ukorrekt for din kat.

Dette skulle have været med.... jeg har slettet navnet på produktet, da jeres svar ikke skal "farves" af navnet.....

På forhånd tak

• #2   4. maj 2009 det lyder fornuftig nok

• #3   4. maj 2009 umiddelbart vil jeg osse sige at det ser ok ud

• #4   5. maj 2009 jeg kan ikke se om det er en type protein som katte kan omsætte, så jeg kan ikke umidelbart sige noget... Det lyder fint, men det er der så meget foder der gør..

• #5   5. maj 2009 Og hvad er det så for et foder ?

• #6   5. maj 2009 Lige umiddelbart lyder det da godt. Katte har jo brug for masser af protein..!!

• #7   5. maj 2009 det kommer an på hvad proteinen kommer fra..
    hvad er det for et foder

• #8   5. maj 2009 Proteinet kommer fra kød smiley

Jeg synes det ser ret fornuftigt ud, især er den part der beskriver at der ikke er kornprodukter i foderet.......lige vand til min mølle.

I de senere år har jeg brugt oceaner af tid på at granske ingredienslister, både fordi det er sjovt, men også fordi jeg gerne vil give mine katte de bedste livsbetingelser jeg formår.
    Jeg kan så også regne ud hvad foderet hedder........skriver det til dig, så jeg ikke ødelægger din tråd.......og kan fortælle jeg ærger mig GRØN for mine katte gider ikke spise det mærke.

• #9   5. maj 2009 vil du ikk skrive pb og bekræfte om det er det jeg tror??

• #10   5. maj 2009 Mit gæt: Orijen

• #11   5. maj 2009 Aaaarh... jeg tænkte eagle pack...

• #12   5. maj 2009 Det er orijen
    Tak for svaret...
    Jeg har købt det til mine katte, men de er ikke helt eninge med mig i at det er det de skal spise, så jeg blander det med RC Oral, så glider det ned...
    Jeg har "fortalt" mine katte at det er godt til deres mavser og uden korn... he-he.. tror vidst de er ligeglad....
    Jeg købte Acana til dem før som de spiste med største velbehag, måske jeg bare skulle fortsætte med det... hvordan synes i sammensætningen ser ud i det?

Analyse
    Protein.............. 35%
    Fedt.................. 19%
    Fiber................. 3,0%
    Calcium............. 1,3%
    Fosfor............... 1,1%
    Omega-6........... 2,5%
    Omega-3........... 0,3%
    Taurin............... 0,5%
    Magnesium........ 0,08%
    Kulhydrater........ 24%

Kalorieindhold
    4600 kcal (550 kcal/250ml) heraf 35% energi fra protein, 40% fra animalsk fedt, og 25% fra frugter og grøntsager.

Råvarerne i Acana's produkter er fra friske fritgående dyr fra Canada. Acana stiller store krav til råvarernes kvalitet og de er således helt uden konserveringsmidler og tilsætningsstoffer ligesom dyrene er fri for antibiotika.

Fyldt med Omega-3 og Omega-6
    De friskfangede fisk, der indgår i foderet indeholder masser af Omega-3 og Omega-6 fedtyrer (EPA, DHA) hvilket styrker din kats immunforsvar og sikrer en flot og skinnende pels.

Allergivenligt alternativ
    Da Acana Prairie Feast ikke indeholder kornprodukter, er der heller ikke basis for lagermider, som oftest forbindes med foderallergi.

Ingredienser
    Tørret kylling, kartoffel, frisk fritgående kylling, ærter, frisk helt (whitefish), kyllingefedt, friske hele æg, soltørret lucernespirer, friskfanget sandart, lakseolie, græskar, æble, gulerod...

• #13   5. maj 2009 Jeg har også prøvet at skifte til Orijon, fra Acana, den gik heller ikke:)

• #14   7. maj 2009 Jeg vil sige, at så længe dine katte trives med det foder de får, og det er et kvalitetsfoder vel og mærke, så er der ikke nogen grund til at skifte.

Jeg har prøvet meget forskelligt til mine, men de vil bare helst spise Royal Canin og det trives de også godt på. Jeg har dog købt en lille prøvepose Orijen til dem, da jeg bestilte foder nu her, for at se om de kan lide det smiley

• #15   7. maj 2009 Jeg fodrer med Orijen, men blandet op med hvad jeg elelrs fodrer med, primært James Wellbeloved og ProPlan.

Mine katte er glade for husets blanding:-)

Kommentér på:
Nogen der HAR forstand på foder?

Annonce