2.049 visninger
|
Oprettet:
HJÆÆLP akut brug for dyrlæge {{forumTopicSubject}}
Er kbh dyrehospital ok til katte ? jeg kan kun få fat i en med dårligt ry fra ringsted...
I må ringe til mig direkte nu: 57 53 43 55 - 28 25 06 72.
Jeg bor i ringsted og er furstreret over der ikke er flere på vagt nogen steder...
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 44 Svar: 232
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
fik en meget fin behandling
bruger normalt ikke det hospital, men har haft det brugt flere gange med tilfredshed
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Skovlunde har lukket - ved ikke om de er der i morge
Kvns Dyrehospital - nej tak
sep 2007
Mippi har sandsynligvis haft et epileptisk anfald.
Jeg har aldrig set sådan noget før, og han virker fuldstændig normal nu.
Vi har ikke været hjemme hele dagen, og han virker normal da vi kommer hjem, men får så det her anfald, jeg beskriver det nøje for dyrlægen.
Han siger jeg skal observere ham og hvis der sker oget igen må jeg jo endelig ringe...
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
sep 2007
Tusind tak for jeres hurtige svar og særligt tak til Lis for en god samtale med masser af god viden...
Jeg kender ikke rigtig noget til kbh dyrehospital, min søster har fået aflivet en kanin der en nat, det gik fint og kostede "kun" 900 kr, ved ikke om det er dyrt.
Men har hørt de har et dårligt ry, vidste bare ikke om hvad.
Og så var der kun en med dårligt ry fra ringsted jeg kunne få fat på, og en ikke kattedyrlæge fra højelse (han var kun til heste), men så fik jeg fat i ham fra søro som berioligede mig med at det var et epileptisk anfald i en mild grad og at når han havde det godt nu (ca 20 min efter det var sket) så skulle jeg ikke foretage mig yderligere end at holde ham inde og observere ham.
Jeg blev bare så skræmt over det i aftes, da jeg aldrig har set sådan noget før.
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 7 Emner: 32 Svar: 357
Jeg håber det drejer sig om et enkeltstående tilfælde... og god bedring med ham :o)
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
- se hvad jeg fandt:
Taurine has also been recommended for pets with epilepsy. However, the only evidence to date is experimental. Still, since taurine supplementation will not hurt the pet, it can be added to the therapeutic regimen for epileptic pets following your veterinarian's advice.
http://www.petcarenaturally.com/book_health_bible.php
HJÆÆLP akut brug for dyrlæge