Vil gerne sige tak. {{forumTopicSubject}}
Jeg skrev en tråd den anden dag, ang endetarmen på min hellige birma.
Jeg skriver denne tråd, for at takke dem, som skrev til mig, og jeg føler at jeg må skrive hvad der skete derefter.
Efter 2 forsøg på at få endetarmen ind på plads blev den der også, men desværre begyndte hun at tisse over det hele, kun få dråber af gangen, afføring havde hun intet af.
Hun var en meget renlig kat, som ALDRIG har tisset andre steder end i kassen, eller i naturen, og derfor sagde det mig at den var helt gal med hende.
Jeg ringede til dyrlægen til morgen, og vi fandt sammen frem til at det nok var bedst at hun endte sine dage idag.
Kl 9.15 åndede jessie ud for sidste gang. Hun har fået fred, efter et langt og godt liv.
Selvom at det er hårdt, så har jeg kun gode minder fra alle de år hende og jeg har været sammen. det er sådan det skal være, hun skulle ikke igennem en masse, for til sidst at måtte opgive.
Det viste sig at hun havde væske i lungerne, for da dyrlægen skulle sprøjte den blå væske ind i hjertet, ramte hun lungen istedet, og der kom væske med ud i sprøjten. Så jeg ved det er det rigtige, men for pokker ens hjerte er næsten revet i stykker.
De to andre katte, og min hund har set hende, da jeg har fået afvide, at hvis de ser og snuser til hende, så vil de måske ikke lede alt for meget efter hende.
Cindy satte sig ned og slikkede hende på hovedet, ventede lidt som om, kom nu Jessie rejs dig op. Men nej det gjorde hun ikke. Cindy har kendt Jessie hele hendes liv, og de to var meget glade for hinanden.
Ollie snuste til hende, og ventede lidt, så løb han ind og huggede hendes mad... ;o)
Nu skal hun begraves i vores have, så jeg kan gå ned til hende, og ligge en blomst.
Men tak til jer der skrev den anden dag.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Jeg føler med dig
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 6 Svar: 90
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 102
Trøste kram
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
Det gør mig ondt for dig.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Hvor jeg føler med dig.
feb 2008
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 9 Emner: 24 Svar: 1.448
Sender mine varmeste tanker til jer...
nov 2007
Følger: 1 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 72
okt 2007
Følger: 48 Følgere: 45 Katte: 19 Emner: 29 Svar: 346
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det gør grueligt ondt at tage beslutningen og tage afsked med en elsket kat. Godt du sørgede for, at hun fik fred.
Håber minderne om alle de gode år sammen med hende snart overskygger sorgen. Trøstekram og mange medfølende tanker herfra.
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Katte: 2 Emner: 51 Svar: 341
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 6 Svar: 90
Har først nu læst jeres indlæg, da jeg ikke har vælret på KG siden i torsdags hvor jeg skrev tråden. Det har simpelthen været for hårdt, så jeg besluttede mig for ikke at være herinde nogle dage...
Men tusind tak for jeres søde beskeder. Ved jeg gjorde det rigtige, og livet går jo videre. Der er trods alt to sunde og raske katte herhjemme jeg kan nusse om.
Jeg har snakket med min kæreste om, at efter sommerferien, når det vrimler med sommerhus katte, så tager vi på internat og henter en sød ny mis, eller måske en ældre kat, da de oftest bliver valgt sidst...
Vil gerne sige tak.