{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Hvorfor er han så tynd. {{forumTopicSubject}}

Min kastrerede hankat (har kun haft ham nogen måneder) er så tynd. Han har tabt sig efter vi fik ham og dengang fyldte han lidt mere og var fyldt med orm.
Han er behandlet et par gange mod orm også bændelorm, da han havde det da vi fik ham.Han har fået fornylig, så han burde bestemt ikke have orm. Jeg så selv de døde ved første kur.
Han trives rigtig godt ellers. Han er en glad og kælen kat og spiser og drikker godt. Han er udekat , men går kun lige omkring huset og naboernes grund.....
Han har også fået loppekur for en måned siden da han fik loppeeksem og kløede pelsen af.... Her tabte han sig, så måske det er svaret, men hvorfor tager han ikke på så? I flg dyrlægen skulle han ikke have loppemiddel, men vi skulle observere for lopper..... men da han får eksem har jeg valgt at det skal han....så det får han hver måned.
Han spiser Whiskas, da det ikke indeholder de der salte der giver nyresten hos kastrater siger min dyrlæge. Før fik han hills...... kan det være whiskas der ikke giver ham nok? Han får senior (3½ år gammel) og får også lidt whiskas dåsemad hver dag, som snack...

Hvad ville i gøre? Han kan jo ikke rende rundt og ligne en pillet kylling....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er han så tynd.
Kommentér på:
Hvorfor er han så tynd.

Annonce