{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Infektion i operations sår? {{forumTopicSubject}}

Hej alle min lille Thor mis er blevet kastreret for snart 3 uger siden, og han slikker meget i sit sår, og det ser en smugle gult ud, men der er intet pus eller andet der siver ud. Jeg ved ikke om det bare er mig der er over bekymret, men jeg tænkte på om jeg ku købe noget klorhexidin og selv prøve at rense det? eller om jeg skal få dyrlægen til at tjekke det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Infektion i operations sår?
  • #1   30. mar 2009 Jeg synes du skal ringe til dyrlægen og beskrive såret, måske kikke forbi, det burde du kunne gøre uden at skulle betale for andet end evt. medicin, når det er dem der har kastreret ham. Jeg synes det lyder som en lang helingsproces, hvis der er gået tre uger, så kunne godt være bekymret for, om der er noget infektion eller lignende, der gør at det tager så længe om at hele..

• #2   30. mar 2009 Mille: tak for rådet jeg var ikke sikker på om jeg bare var over pyldret, men ringer og taler med min dyrlæge om det imorgen og høre hvad de siger.

• #3   30. mar 2009 Hehe, ja kender det godt, men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt smiley

• #4   30. mar 2009 3 uger er godt nok lang tid for sådan et lille sår skal hele. Det er ikke meningen. Gwen hvis sår var betændt og grimt var kun 12 dage om at hele efter en sterilisation. så afsted til dr.dyr og god bedring med thor!

godt du er pylret, det er der bestemt intet galt i, hellere for meget pyller end for lidt smiley

• #5   30. mar 2009 Jamen jeg vil jo helst ha mine dyr har det godt, de har jo ikke selv valgt at bo hos mig det er jo mig der har valgt det.

Kommentér på:
Infektion i operations sår?

Annonce