{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

piver meget om natten. {{forumTopicSubject}}

hej derude..

min søde hankat bølle har desværre tillagt sig en dårlig vane..

vi havde en anden kat på basøg som vi passede for vores venner. denne anden kat kunne så godt lide at snakke meget højt om natten hvilket måske og er meget forståeligt nu når stedet var helt ny for den.

siden har vores egen bølle så begyndt på det samme. forskellen er bare at bølle altså piver meget højt.. så højt at selvom at han er i stuen og man sover flere værelser væk med hørepropper i så vågner man..

han mangler ikke noget..

vi tømmer kattebakken hver aften inden vi går i seng og giver ham frisk vand om mad.

han har også masser af selskab fra vores anden kat Rebecca.

bølle er lige fyldt 3 og er kastreret for et par år siden..

nu har det stået på i lidt over en uge hvor vi ikke har fået en ordentlig søvn.

nogen der har en ide til hvad vi kan gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piver meget om natten.
  • #1   26. mar 2009 Vores mis gør det fordi den vil ud.. så den har fundet ud af at hvis man piver kommer man ud "SMART!"

• #2   26. mar 2009
    nogen der har en ide til hvad vi kan gøre??

Spørge vennerne om I må få deres kat smiley Jeg tror Bølle savner ham og går og kalder.

• #3   26. mar 2009 heh.. alle døre står åben så de kan frit bevæge sig rundt (indkatte) og mht vores venners kat bliver det nok ikke aktuelt smiley .. skal man bare ignorer ham længe nok ??

• #4   26. mar 2009 det ville nok være en idé at anskaffe en ny kat så, for han savner helt sikkert en legekammerat nu hvor han savner den. Det tyder helt sikkert på savn.

• #5   26. mar 2009 tror han savner sin ven

jeg ville nok finde en ny ven til ham

• #6   26. mar 2009 han har en ven smiley vi har 2 katte der er rigtig gode sammen hun sover bare om natten hvor han piver smiley

• #7   26. mar 2009 Prøv leg meget med ham inden I går i seng, således at han kan sove med sin ven:) Det gør jeg for at undgå, at min misser vækker os. Hun piver også ellers, og hvis man ikke kommer eller svarer, så hopper hun op i sengen og enten slikker eller driller os til, at vi vågner og bruger tid på hende:)

• #8   26. mar 2009 hmm hvis har har 2 andre venner tror jegbare det er fordi han har fundet ud af i giver han opmærksomhed hår han piver, både når han får den gode og dårlige opmærksomhed opnår han hvad han vil, i snakker til ham

tror ærligt talt jeg ville give ham med en forstøver hver gang han begydte sit piveri om natten, men ja jeg har faktisk ikke nogle gode råd

• #9   27. mar 2009 jeg ville ikke bruge en forstøver. Hvorfor skal katten straffes for at kalde på opmærksomhed?? Den ved da ikke at det er desideret generene for jer, og den vil da slet ikke kunne forstå hvorfor den skal straffes.

Jeg ville nok bare lade ham være indtil han holder op. Leg godt med ham om aftnen så han kan falde i søvn.
    Ellers tag ham med ind i seng når han piver, og se om ikke han kan falde til ro når han putter med jer.

Kommentér på:
piver meget om natten.

Annonce