{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Nervøst sammenbrud.. {{forumTopicSubject}}

For en halv times tid siden hørte jeg et skrig nede i vores skov - det lød som om der var én eller anden der blev myrdet..
Blev selvfølgelig skideforskrækket og ringede til min far (der var gal over at blive vækket kl 12 om natten..)
Han sagde at det nok var en ræv...

Oh ak, så fik jeg dét opklaret.. men Kisser var pist forsvundet!! Kisser + ræv + skrig = dårlig kombination.. Var sikker på at jeg ikke havde lukket hende ud, men min bror havde måske..
Har før haft problemer med en ræv, der ikke er bleg for at tage både naboens og vores katte.. (Har mistet en staldkat til den)...

Så med hjertet oppe i halsen kaldte jeg, løb rundt i skoven (ret uhyggeligt) og tilsidst var jeg helt knust.. Var sikker på at ræven havde taget hende..

Men da jeg kom ind i huset igen, for at ringe til min far (sku jo ha et eftersøgningshold igang!), hørte jeg et forsigtigt "MIAV"..
Og dér sad Kisser ved sin madskål, og brokkede sig gevaldigt over at den for engangs skyld var tom..

Lettelse, lettelse, lettelse.. Behøver jeg at sige, at hun fik et kram og en smule leverpostej?!
Også selvom hun egentlig ikk havde været i livsfare...

Nah, men nu sidder jeg her og skriver, kan ikke sove - de skrig nede fra skoven bliver ved.. Det lyder ret creepy smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.
  • Samle et homegym 3.770 kr.
  • Montering af gardin + bore et hul i loftet og opsætning af loftslampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nervøst sammenbrud..
Kommentér på:
Nervøst sammenbrud..

Annonce