{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Fie har været ved dyrlæge.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet herinde før, om mine to katte. Den ene Søs, som er godt i stand, trives og har det skønt. Og så fie.. Jeg fandt hende i en skraldespand for lidt over et år siden, og har taget mig af hende.
Hun er meget tynd, er begyndt at være meget nervøs. Hun kryber når man kommer gående, eller hvis man larmer, hun ligger tit gemt et sted.
var så til dyrlægen med hende i dag, og hun fejler intet fysisk.. Jo hun havde øjenbetændelse og øremider, som var grunden til hun kom afsted...
det virker ikke som om de to katte ikke har det godt sammen, de er bare så forskellige, og jeg synes det er synd at Fie er så bange... Er der noget jeg kan gøre for at bygge hendes selvtillid op... Jeg snakkede med dyrlægen og kom frem til at hvis det ikk bliver bedre, må hun desværre aflives...
Kan det være den anden kat der tryner hende? Søs er meget opmærksomhedkrævende, elsker at nusse osv...
Lige nu har jeg skildt dem af lidt, så Fie kan få lidt ro ovenpå denne dyrlægetur, og Søs hun går bare rundt og Mjaver..:( Sys det er så træls..

Har i nogen ide til hva jeg kan gøre, så ville jeg blive meget glad...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fie har været ved dyrlæge..
  • #1   18. mar 2009 Lad hende komme ovenpå igen efter øremiderne, de har da ikke været rare at have.... tving ikke katten til at være sammen med dig men sæt dig på gulvet med en drillepind og leg.. er det kun den anden kat der kommer frem så lad hende kigge på, måske det snart ændrer sig.
    Giv Fie lidt ekstra godbider - lad være med at tage hende op men lad hende komme til dig...
    Hvis det bliver ved kunne en adfærds terapeut måske hjælpe..
    Det er svært at skulle afgøre hvornår man skal give op og aflive katten, -

• #2   18. mar 2009 Fie gider ikke godbider... Hun spiser kun sin mad... Lige nu sidder hun og pudser sig og gører sig ren, og det får hun lige lov at gøre færdig, så vil jeg prøve om hun vil lege lidt... Jeg havde tænkt på en adfærdsterapeut.. men hvor finder man sådan en henne?

• #3   18. mar 2009 Melanie - Er dine katte neutraliserede?
    Hvis ikke, vil det kunne hjælpe <b>meget</b> at få det gjort.

• #4   18. mar 2009 Det er ikke godt at vide hvordan hendes første tid har været.. om hun har været i hænder.. om hun er vandt til forskellige lyde osv. - måske har hun taget skade af den første start hun fik i livet, og det bliver meget svært at rette op på... men det må være en vurderingssag fra dyrlægen om han mener hun lider under den adfærd hun har.

http://www.dyreproblemer.dk/
    (link fjernet)

I dette link skulle der gerne være nogle der kan hjælpe med at henvise
    http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=48238

Kommentér på:
Fie har været ved dyrlæge..

Annonce