{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  poly katte
  • #1   16. mar 2009 Der findes store katte, og der findes små. - Det samme gælder poly-katte.
    Genet for størrelse har intet at gøre med hverken farve, antal tæer ell.lign.

Jeg har haft poly-hunkatte, der var større end mange hankatte, og også nogle små.

• #2   16. mar 2009 Jeg har selv en poly fyr på 8 måneder, og ved jo selvfølgelig endnu ikke for stor han bliver, men set med mine øjne som han er nu, så tror jeg nu han kommer til at følge godt med i størrelsen.

Har aldrig hørt om at de skulle være mindre end alm. Maine Coon's.

Min fyr's mor havde også en pæn størrelse. - Og faren til den ene af mine piger her hjemme, han var også poly og i en ganske flot størrelse også.

• #3   16. mar 2009 Jeg har også en poly han, han er et år og vejer 6,5 og han er jo ikke færdig med at vokse endnu. Men som de andre siger, så er det meget forskelligt.

• #4   16. mar 2009 Hejsa...hmmmmm

Faktisk er poly mainecoon netop kendt for sine kraftige benstammer smiley

Min poly kat og hendes killinger ligger fint over gennemsnittet.....hendes vægt denne weekend var 5.5 kg. - 5 mdr. efter hun havde givet killinger....

Men selvfølgelig har jeg også set små poly mainecoon killinger...så jeg tror som Lis, at det afhænger af kattens linjer smiley
    anna

• #5   16. mar 2009 ups...mente MEGA ikke Lis

anna

• #6   16. mar 2009 Vores tøs ligger lige over gennemsnit størrelsen, og hun er stadig ikke helt udvokset.... smiley

• #7   17. mar 2009 Mine polydaktyle cooner er både størrer og kraftigere bygget end mine *alm tået* cooner (trods det at mine polyér er enten F4 eller F5 cooner).

Dog har jeg et afkom (non poly), efter min F4 (poly)coon, som er blevet en bette tøz (i længden). Men kigger du på kraftigheden, er hun robust og kraftig/kompact bygget.

• #8   17. mar 2009 Hejsa.. Jeg har en dejlig lille poly-tøs, hun er nu 8 måneder og vejer lige knap 3 kilo, tror ikke det har den store betydning om de har lidt ekstra her og der smiley Men afhænger vist mere af hvordan forældrene er, min lille piges mor er heller ikke den største kat i verden, så regner med at hun har sin størrelse derfra smiley

Kommentér på:
poly katte

Annonce