{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

løbe tid {{forumTopicSubject}}

min kat er kommet i løbetid og vil bare gerne ud... hun er en ude´kat, men eftersom vi ikke vil have nogle killinger lige nu, så holder vi hende inde... men hun går hele tiden og kalder på de andre hanner udenfor... hvor længe er katte i løbetid?
vi har ikke råd til at få hende "lavet" til ikke at blive gravid...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbe tid
  • #3   7. mar 2009 Lotte
    vi har haft killinger med hende og det skal lige siges at det ikke rigtig koste noget at have dem andet end tiden... men eftersom vi har en lille dreng på 3 mdr, har vi bare ikke tiden til killinger... så dit sure indlæg med at hvorfor man anskaffer et dyr, ja vi kan godt lide katte og ville gerne have haft en han, men vi faldte i stedet for vores hun...
    men hvis du læster mit indlæg, ja så holder vi hende også inde nu...

• #5   7. mar 2009 vi har råd til hende, men vi har bare ikke råd til at få hende neutraliseret lige nu, med hvilken grund vil jeg ikke skrive herinde, da det ikke kommer andre ved... hun kommer også til dyrelæge hvis hun skal det og hun får mad HVER DAG... men det med at få hende neutraliseret er ikke livsnødvendigt...
    hvis du kun kan være negativ over mit indlæg, så lad venligst vær med at skrive... da jeg egentlig bare spurgte om hvor længe katte er i løbetid

• Ghost .
    Ghost . Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #6   7. mar 2009 Nette.

Ja nogle gange kan man blive helt skudt i sænk over hvor dårlig andre synes man behandler ens kat.. bare pga. man skrev om hjælp til et "problem"
    Har du overvejet at give hende p-piller... jeg ved godt det ikke er den bedste løsning på lang sigt.. men lige her og nu er det billigere end at få hende neutraliseret....
    Jeg har selv fået en kat kastereret hvor jeg fik regningen delt i 3, så var det lettere for mig at betale.. nogle dyrlæger vil gerne hjælpe med det...
    Håber du kan holde hende inde så det ikke går galt.. men det kan også være lidt af en prøvelse når de er i løb.....

• #7   7. mar 2009 Ghost .
    ja jeg syns det er mega træls at blive disset over sådan noget, for vi holder sgu af den lille pige... hun har et godt hjem her hos os og bare fordi man ikke lige har pengene til at få hende neutraliseret, så er man vel ikke en dårlig ejer...

• #8   7. mar 2009 Nette J: Der går ca 8 dage.
    Jeg har lige fået 'ordnet' vores hun kat, og det er en dyr ting, det kan jeg kun give dig ret i.
    Det var ikk meningen at hun skulle ordnes, jeg havde en plan om at hun skulle have killinger en dag, og så ville jeg give hende p-piller indtil hun blev moden nok til at få killinger. Meningen med min historie er at hvis du vælger p-piller så fik jeg at vide at det kan gøre mere skade end gavn på hende, da det kan give fræft i deres mælkebaner. Ved godt at det ikk var det du spurgte om, men ville bare fortælle dig det, håber det er okay... Held og lykke med hende..

• #9   7. mar 2009 Pia H
    Det er helt okay at du skriver det... og mange tak... hun kommer ikke på pillerne, men vi holder hende inde fra nu af og så kan hun prøve at komme ud om en uges tid, da hun har været sådan her i snart 3 dage... hun er helt skruk... hun kalder og kalder på de hanner hele tiden... men niks hun kommer ikke ud smiley

• #10   8. mar 2009 Det er aldrig ens med katte hvor længe og hvor ofte de er i løbetid. Men jeg kan love dig at hun vil være det i perioder fra nu af og frem til september/oktober.
    Jeg ville forsøge at tale med dyrlægen om en afdragsordning. Det er jo også frustrerende for jer at I ikke kan lukke hende ud hele sommeren, og at skulle høre og se hende frustreret.
    Er glad for at I ikke vil vælge p-piller, men synes altså at I skulle prøve at finde pengene til sterilisation.
    Jeg har nu også lidt spørgsmålet i baghovedet, hvad nu hvis hun fik brug for akut dyrlæge hjælp lige nu??
    Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er forskel på hvad forskellige dyrlæger tager for en neutralisation.
    På Inges Kattehjem i Glostrup koster det f.eks. 960 kr. inkl. øremærkning og registrering i Dansk Katteregister. Og det er trods alt ikke nogen formue.

Kommentér på:
løbe tid

Annonce