1.059 visninger
|
Oprettet:
Løbegård {{forumTopicSubject}}
Hej alle katteelskere..
Min kæreste og jeg skal til at bygge en kattegår på ca. 25 kvm her om en måneds tid.. vi kigger allerede nu efter gode tilbud på materialer, og det hele er fint..
Jeg kan dog ikke finde ud af hvilken slags hegn vi skal benytte.. vi tænkte volierenet, men synes det er så 'småt-masket'.. havehegn synes jeg har for store masker, især når vi skal have flere katte (killinger). Vi er bange for de kan komme igennem, og det er ikke meningen jo
jer der har løbegård hvad har i brugt af hegn??
(Hvis der er en tråd om dette præcise emne så undskyld - kunne ikke finde den - men i må gerne smide link så )
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
tjek denne
http://www.netkatten.dk/hjemmeside-haven.htm
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
Er nogen klar over om en 12-16 ugers killing kan komme igennem et hegn med masker på 10x5 cm? For så går det ikke med havehegn
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Jeg har brugt fintmasket hønsenet til hele indhegningen, men det vil jeg ikke anbefale - det går for let i stykker. Jeg ved ikke med killinger og 5x10cm ... men du kan evt sætte en ekstra bane hønsenet op forneden - altså udenpå havehegnet (grav de nederste 5-10 cm ned i jorden).
apr 2008
Men ja det var en god idé med hønsenettet.. skal bare lige undersøge om det ser fjollet ud Ellers må vi bruge volierenet og så male det sort, så det ikke skinner sådan
apr 2008
apr 2008
Vi snakkede om det i går og har også valgt volierenet.. Det ser ud til at være nemmere at montere og det vigtigste er at misserne ikke kan komme ud og komme til skade jo
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 45
Løbegård