{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid ??? HJÆLP
  • #1   1. mar 2009 Hunkatte kommer allerede i løbetid fra 6 måned.. Min hun er 7 måneder ca og har været i løbetid længe nu.! Det vare ca en lille uges tid af gangen.. Lille mis hun både miaver og bliver sindsyg kælen..

• #2   1. mar 2009 Et løbetid kan vare fra 3-10 dage, og det er vidt forskelligt hvor længe der går i mellem løbetiderne, hos nogen hunkatte er det hver anden uge og andre igen er det ca. hver tredje uge.
    Hvis hun ikke skal have killinger ville det mest optimale for hende, være at blive steriliseret hurtigst muligt.

• #3   1. mar 2009 de tror jeg hun skal, kan man give hende p-piller

• #4   1. mar 2009 Det kan man godt, men det kan ikke anbefales, der er alt for stor risiko for humørforandring, cancer og andre negative bivirkninger. Dem bedste løsning ville helt klart være at få hende steriliseret.

• #5   1. mar 2009 Min kat Musse er også lige kommet i løbetid, og den miaver og klager sig næsten hele tiden. det er både træls at høre på, og synd for hende smiley

Har ikke råd til sterilisation lige nu, men vil gerne have hende steriliseret på sigt. Men lige nu vil jeg gerne give hende p-piller

Er der nogen der ved, om jeg bare kan gå op til dyrlægen og bede om dem - eller skal dyrlægen se på Musse først og derefter vurdere om hun kan få p-piller?

• #7   1. mar 2009 nogle dyrlæger sælger p-piller uden at se på katten først, det gjorde min ihvertfald.

• #9   2. mar 2009 Åh nej - Jeg har bestilt tid ved dyrlægen i morgen til en sterilisation, men hun er jo stadig i løbetid.. Er det helt forbudt???
    Hun er helt tosset i dag, ligger bare med røven i vejret og ruller rundt på gulvet..

Kommentér på:
Løbetid ??? HJÆLP

Annonce