432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Intelligent aktivitetslegetøj.. Intelligent aktivitetslegetøj..

Lucas har for længe siden fået et aktivitetslegetøj, som man putter godbidder i og det kunne holde katten beskæftiget i lang tid - men producenten har ikke taget højde for INTELLIGENTE katte smiley
Det tager højest 10 minutter at få alle godbidder ud, så findes der noget, der kan varieres i sværhedsgrader???

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intelligent aktivitetslegetøj..
  • #1   19. jan Der findes masser af gode eksempler, som man kan købe sig til på nettet. Jeg har dog selv overvejet at 3D printe legetøj, hvor man har mulighed for selv at designe det! Dog kan man også hente filer ned fra nettet med færdige løsninger. Se her: https://www.printables.com/contest/373-cat-toys

Hvis du har mod på det, kunne det være en spændende måde at variere udfordringerne og skifte dem ud med nye smiley

• #2   19. jan Jeg tror, at det billigste nok ville være hjemmelavede ting. Vores hund er som Lucas. Første aktivitetslegetøj tog 5 minutter at tømme, derefter åd han legetøjet.

En snusemåtte brugte han fint første gang. Anden gang rystede han måtten, og der var serveret.

En kong med.frosset leverpostej tog for lang tid, så både kong og leverpostej blev spist.

Smide mad ud på græsset. Første gang var det sjovt, anden gang måtte andre samle det op, han gad ikke.

Foderbolde til katte knuser man og spiser indholdet.

• #3   20. jan Susanne
    Jeg kan lige se det for mig - og den er da ikke kræsen, når legetøjet ryger med i farten smiley smiley
    Jeg har også overvejet en snusemåtte - men den snuser han d frem til i løbet at nul komme niks smiley

• #4   20. jan I øvrigt har jeg prøvet at kaste godbidder på gulvet - det tog ikke 5 minutter, så var de spist smiley

• #5   20. jan Den Kong må have smagt af leverpostej. smiley

• #6   20. jan smiley ja de finder hurtigt ud af det og bliver trætte af det.
    Røde vil så ikke bruge dem, hvor han skal bruge poterne til at fiske maden ud, og tydeligt vis virker den som jeg har, som skal nedsætte hastigheden, heller ikke, han tager på, selvom han ikke spiser mere end normalt, men han sover meget, og gider absolut ikke lege med drillepinde og heller ikke bolte, det var Mitti mester i, kun fugle,, rigtige fugle, kan få ham i jagt humør, men han har ikke fanget noget, de sidste 2 1/2 år, men ligger parat når der er en chance.

Kommentér på:
Intelligent aktivitetslegetøj..

Annonce