70 visninger
|
Oprettet:
Intelligent aktivitetslegetøj.. {{forumTopicSubject}}
Lucas har for længe siden fået et aktivitetslegetøj, som man putter godbidder i og det kunne holde katten beskæftiget i lang tid - men producenten har ikke taget højde for INTELLIGENTE katte
Det tager højest 10 minutter at få alle godbidder ud, så findes der noget, der kan varieres i sværhedsgrader???
aug 2024
Følger: 10 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 14
Hvis du har mod på det, kunne det være en spændende måde at variere udfordringerne og skifte dem ud med nye
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 803 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.280
En snusemåtte brugte han fint første gang. Anden gang rystede han måtten, og der var serveret.
En kong med.frosset leverpostej tog for lang tid, så både kong og leverpostej blev spist.
Smide mad ud på græsset. Første gang var det sjovt, anden gang måtte andre samle det op, han gad ikke.
Foderbolde til katte knuser man og spiser indholdet.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 377 Katte: 4 Emner: 184 Svar: 7.244
Jeg kan lige se det for mig - og den er da ikke kræsen, når legetøjet ryger med i farten
Jeg har også overvejet en snusemåtte - men den snuser han d frem til i løbet at nul komme niks
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 377 Katte: 4 Emner: 184 Svar: 7.244
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 803 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.280
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.123
Røde vil så ikke bruge dem, hvor han skal bruge poterne til at fiske maden ud, og tydeligt vis virker den som jeg har, som skal nedsætte hastigheden, heller ikke, han tager på, selvom han ikke spiser mere end normalt, men han sover meget, og gider absolut ikke lege med drillepinde og heller ikke bolte, det var Mitti mester i, kun fugle,, rigtige fugle, kan få ham i jagt humør, men han har ikke fanget noget, de sidste 2 1/2 år, men ligger parat når der er en chance.
Intelligent aktivitetslegetøj..