{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

ADVARSEL ! VIGTIGT ! {{forumTopicSubject}}

Der eksistere et loppe/flået midle ved navn BAYVANTIC til hunde som er LIVS FARLIGT for katte....... Der er står kun på pakken at man ikke må give det til katte, det er så farligt for KATTE AT DE KAN DØ AF OG GÅ I SAMME RUM SOM EN HUND DER HAR FÅET DENNE BEHANDLING ! katten går i krampe, og virker fulde. min mor fik dette midle anbefalet, da det er nyeste på markedet........ resultatet er at hun har måtte aflevere 2 killing i en alder af 4 måneder og to voksen katte på dyrehospitalet idag..... jeg kan kun gentage at det kun står på pakken at det ikke må gives til katte ikke andet.. det er så kraftigt et midle at røre man blor ved hunde og derefter katten har det fået det på sig..... vil i ikke være søde og advare andre om dette midle, især hundeejer med kat, det ville være sørgeligt hvis flere skal opleve det syn min mor så idag...... ! Dette midle kan købes overalt, og man kan jo tænke på om det skader små børn når det er så kraftigt, dette kunne dyrlægen ( en anden end vedkommende der sagde god for det) ikke svare på.... Vi venter trist på og høre hvordan det går imorgen med kattene......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL ! VIGTIGT !
Kommentér på:
ADVARSEL ! VIGTIGT !

Annonce