{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
58 visninger | Oprettet:

Fødselsdag {{forumTopicSubject}}

I dag bliver Røde 13 år, den ældste kat jeg har haft smiley
Det har været meget anderledes, at kun have en kat, han har jo ikke en han kan putte med og lege med, selvom det ikke er så mege i den alder han har nu, så have Mitti og Røde mange lege ture og de sov tit sammen, nu er det mig som må prøve at udfylde Mitti’s plads, men jeg løber jo ikke rundt kl “dybt god nat” om natten, der går han rundt og snakker med sin baldrian pude i munden (det eneste jeg kan få ham til at lege med.
Ja jeg har også fundet ud af et par ting om den unge mand, han dækker ALDRIG til, det var Mitti som gjorde det.
Han har altid rodet meget med maden og været kræsen, men det ses rigtig meget nu, hvor Mitti ikke rydder op efter ham, så der ligger meget rundt om skålen, hvis den ikke har høje sider, og udvalget at våd kost er indskrænket, for det hjælper jo ikke, hvis det ikke ryger i maven men ud på gulvet.
Nå men ja jeg fejre jo ikke katte fødselsdag smiley smiley han får god mad hver dag, og han holder sine rutiner, men jeg glæder mig hver dag, over han er her endnu.

Hvor gammel har jeres ældste katte været eller hvor gammel er den ældste kat du har.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdag
Kommentér på:
Fødselsdag

Annonce