{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
79 visninger | Oprettet:

RIP Momo - altid elsket {{forumTopicSubject}}

Puha den her dag endte slet ikke som jeg havde forventet - som nogle husker fortalte jeg om min hankat Momo der var begyndt at få en ny knude efter han fik en opereret væk sidste år. Vi tog så afsted til vores tid hos dyrlægen i morges og snakkede om behandling af knuden ved øret - dog ser dyrlægen han er gullig i hinderne i øjnene og mistænker der er noget med leveren. Han bliver indlagt og får taget en blodprøve. Vi forventer at det er noget der kan klares med medicin eller foder - for det snakkede dyrlægen om.

Efter 2 timer ringer dyrlægen og fortæller os at de tog blodprøven som viste ringe værdier generelt “overalt” men især leveren hun får så en mistanke og tager så en røngten af hans mave og det viser sig han har en meget stort kræftknude der er ved at “æde” leveren op. Jeg blev selvfølgelig ekstremt ked af det og min mand måtte snakke videre med dyrlægen. Hun forventer han kun har 2-4 uger tilbage.

Kl 13.30 idag fik min højt elskede Momo fred 13 år gammel, vi havde “drømt” om det skulle foregå derhjemme men sådan blev det desværre ikke. Men jeg holdte ham hos mig til det sidste og jeg fortalte ham alt det jeg havde brug for han skulle vide- det var tydeligt han ikke ville give “slip” for dyrlægen måtte give ham bedøvelse 2 gange. Lige til det sidste var han mors kat og headbuttede mig og havde sin kind mod min. Han ved han var/er elsket!

Jeg har grædt mine øjne ud men er ikke i tvivl om det var den rigtig beslutning! Selvom det er skide hårdt lige nu. Det er så tydeligt han mangler herhjemme - især fordi han var mors kat og konstant var hos mig.

Nu venter vi så bare på han kommer hjem til os igen i en fin urne. Ved godt nogle synes det er sært mwn jeg er ret ligeglad for han skal hjem til os hvor han høre til!

??MOMO?? 27/05/11 - 18/11/24. Altid elsket

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIP Momo - altid elsket
Kommentér på:
RIP Momo - altid elsket

Annonce