{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Turbulent tid for Lucas {{forumTopicSubject}}

Uha der er meget han skal lægge krop - eller sind til smiley

I går flyttede vi og det var en stor sag!
Han var låst inde i et værelse i 10 timer og havde hørt på flyttemænd og gravkøer hele dagen.

Jeg var lige "hjemme" hos ham da lejligheden næsten var tømt og han var helt i panik.
Ved ankomst til sin nye adresse, måtte jeg skille buret ad for at få ham ud og bagefter lirke en vaskemaskine ud, for da han havde lagt der en lille time, fandt vi ud af, at han sad i klemme!

Natten faldt på - og Lucas pev og hele tiden skulle jeg stå op og følge ham rundt i hele lejligheden.

Her et døgn efter, er han næsten blevet normal - gangen er lidt lang og uhyggelig, men han både spiser og er renlig, så nu håber jeg bare, at han endnu engang slipper for blærebetændelse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbulent tid for Lucas
  • #1   30. okt Godt i har fået nyt hjem, tillykke med det.
    Det var da en stor omgang for Lucas, jeg håber også det ikke går ud over helbredet, men ellers vil jeg tro, han hurtigt vender sig til det nye hjem, for mange ting lugter jo som de skal, altså hjemmeligt for ham.

• #2   30. okt Det kan være overvældende, men om en uge vælter han hytten. smiley

• #3   30. okt det er aldrig sjovt at flytte katte
    Har prøvet det flere gange, og det er altid det samme

vi plejer at gøre det at vi starter med at flytte vores senge ind i det nye hjem, samt så mange af kattenes ting som muligt, og så flytter vi kattene. De bliver så låst inde på et værelse hvor der står en seng og deres ting.
    Og så flytter vi resten. de bliver nemlig stresset over at deres ting /hjem forsvinder

• #4   31. okt Vi sendte katten på feriekoloni (læs; kattepension), da vi skulle flytte. Han var der længe, men kendte stedet i forvejen, så det eneste problem var, at han begyndte at få ejerfornemmelser og opførte sig derefter.
    Da vi endelig fik ham hjem, undersøgte han straks det nye domicil godt og grundigt, og efter ca. en uges tid begyndte vi at gå tur med ham i snor, maks. ca. 100 meter fra hjemmet. Det gik vældig godt (bortset fra, at han ikke var begejstret for snoren!), og nu kommer og går han efter forgodtbefindende..

• #5   31. okt Jeg ville få et seriøst problem med at få mine passer ude. smiley

• #6   2. nov Det hjalp at få gardiner.... åbne vinduer er særdeles farlige, men i går var vi i gang med boremaskiner og larmede en del på alle planer, så han forblev unde sit tæppe.

Så snart gæsterne var gået var han fremme og så snart vi er alene, så skal han både spise, lege, være hængetræ og ja, han bliver næppe syg af dette her smiley

• #7   2. nov Hvor er det godt smiley
    Ja store åbne vinduer gav også problemer, da jeg flyttede ind her for 16 1/2 år siden, både børn mus katte og ræve, kunne kikke ind og gjore det, vi havde ikke fået hæk og hegn om haven, det tog over en måned, før vi fik det.

Kommentér på:
Turbulent tid for Lucas

Annonce