HJÆLP - min kat tisser overalt {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Min hunkat på 8 mdr tisser på sofaen, i sengen, på gulvet, ja faktisk alle steder. Hun blev neutraliseret for en månede siden, da jeg tænkte det kunne være fordi at hun urinmærkede. Det hjalp ikke, hun stoppede 4 dage, og begyndte så igen.
Hun gør det både skjult, men også foran os mens hun kigger på os. Har brugt feliway, det hjælper ikke. Jeg har haft hende siden hun var 4 uger, da moren ikke ville kendes ved hende, og hun startede først med at tisse for 4mdr siden.
Kan slet ikke forstå hvad der har forårsaget dette, måske kan det være at jeg flyttede hjemmefra en måneds tid, dog flyttede jeg hurtigt hjem igen - heller ikke det hjalp.
Er der nogen der kan give et godt råd? - Aner ikke hvad jeg skal gøre ved hende, og vil ik miste hende! Hun betyder så meget for mig
På forhånd tak.
Melissa
feb 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 9
Bruger sådan noget crystalgrus, men blå klumper i, men skal overvejer at skifte til extreme classic.
Hun startede med en kattebakke, men da jeg også har en anden kat, købte jeg en mere som så står et andet sted. Hun bruger også bakken, når det passer hende. Den er altid ren, og skifter gruset en gang om ugen, selvom det kan bruges en måned.
feb 2008
feb 2008
feb 2008
feb 2008
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 141
feb 2008
feb 2008
feb 2008
feb 2008
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 141
Natascha F: Okay, jeg skrev bare hvad dyrlægen sagde.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=47422
Håber du får løst din mis problemer.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Det er jo ikke sikkert det virker for andre katte, men det er da et forsøg værd. Det er jo lidt af en jungle at finde ud af hvorfor kattene pludselig bliver urenlige, men her var det åbenbart fordi Coco havde brug for at kunne "dufte" sig selv i hele huset for at han følte sig godt tilpas.
Jeg vil hellere have mange kattebakker stående end at katten render og tisser allevegne. Det er meget sværere at spore end det er at rense de ekstra bakker.
okt 2004
Følger: 31 Følgere: 23 Katte: 15 Emner: 65 Svar: 352
Jeg bruger sådan noget lidt fint granulat som de har i ALDI. Det er klumpende og jeg syns faktisk det er fint til at indkapsle lugten.
Jeg bruger ikke andet.
HJÆLP - min kat tisser overalt