458 visninger
|
Oprettet:
Aby/somali vs devon rex? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kan hjælpe mig med forskellene på sindene hos aby/somali og devon rex?
Det er jo nogle lidt forskellige katte af udseende, men hvis der nu sidder en det kender begge slags rigtig godt og kan hjælpe med at sammenligne dem lidt?
Hvilken en er mest kælen/kontaktsøgende, er aktiviteten den samme? Kræver de noget forskelligt af ejer?
Vi har det mindre problem i hjemmet, at jeg er forelsket i devon og manden er til somali
Jeg har ikke noget imod at gå over til somali/aby lejren, hvis de er kælne nok til det jeg ønsker, men jeg er faldet pladask for devon.
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
dec 2022
Følger: 2 Følgere: 13 Emner: 7 Svar: 58
Jeg har et ret godt indtryk af begge racer (alle 3, men aby og somali er jo ens af sind). Men jeg kunne godt bruge noget mere erfaring fra begge sider, derfor spurgte jeg her.
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
Hvis jeg var dig ville jeg ringe til opdrætter af begge racer og tage på besøg.
Vores Devon er købt hos Anne-Grethe (Nadikat) i Horsens. Hende kan vi godt anbefale.
dec 2022
Følger: 2 Følgere: 13 Emner: 7 Svar: 58
Hvis manden går med på ideen om en Devon, vil jeg bestemt besøge begge steder, men måske er det dét der skal til for at overbevise
Det var faktisk hende vi snakkede med på udstillingen i dag, hun virkede rigtig sød, og jeg er lige blevet ven med hende på facebook, så tænker bestemt jeg vil spørge mere ind til hendes erfaringer og racen.
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
Held og Lykke med det
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Det er en uvurderlig viden og hjælp, man kan få fra en god opdrætter, både før og efter, man har fået en kat.
Aby/somali vs devon rex?