Jeg er en dårlig ejer.. {{forumTopicSubject}}
Ja.. Sidder her og har det rigtig skidt..
De sidste 2 uger har jeg været meget til læge og div. møder og det har været ensbetydende med at Houdini har været alene utroligt meget.. Cirka 6 dage i det hele (ikke hele dage)
Kæresten og jeg bor langt fra hinanden og jeg har overnattet hos ham dagen før jeg skulle til møde.. Og i morgen skal jeg til læge igen..
Og jeg har så dårlig samvittighed over at skulle sove ude.. Jeg vil helst være hos Houdini 24/7 men alle de møder.. de ligger altid om morgenen/formiddagen og der er ca. 8 km. ind til byen fra hvor jeg bor og kun 3 fra min kæreste..
Nu spurgte jeg så min kæreste her til aften om han ikke ville overnatte ude ved min kat alene da jeg skal meget tidligt op i morgen men nej.. det kan han ikke se hvad det skulle til for.. det er ikke hans kat..
Så istedet for at skulle byde stakkels Houdini mere, så tror jeg at jeg sælger ham til en ejer der forstår at give ham det jeg åbentbart ikke kan finde ud af.. For fanden jeg er en dårlig ejer..
Det er med sorg i hjertet at jeg giver ham fra mig..
Men intet er for godt til min Houdini
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 44 Svar: 106
I morgen vil jeg investere i en transportkasse (måske) hvis jeg beslutter mig for at beholde ham.. Jeg er sikker på at havde han kunne tale havde han sagt:
"Mor, du har knust mit hjerte"
jul 2005
Nu er manden kørt ud til ham-- hvilket jeg er taknemmelig for.. Mit knæ er dårligt (det har det med at hoppe af og op) og det skal jeg b.la tjekkes for i morgen.. ellers havde jeg selv været taget hjem for længe siden,..
Håber bare den lille klarer det.. Jeg vil nødig miste ham da han er det eneste jeg har for altid..
Mine dyr har altid betydet mest for mig og havde det ikke været for det ¤%&/ knæ..
jul 2005
Men jeg tror da at Houdini bliver hos mig resten af hans dage..
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
Det gjorde jeg da min hunkat var meget alene for jeg tog jo altid min hund med når jeg gik men hun var alene hjemme.. Jeg fik to killinger og det hjalp rigtig meget hun blev meget mere kærlig og kælen og hun elsker de 2 andre katte, så jeg har heller ikke så dårlig samvittighed når jeg går nu...
jul 2005
Jeg ville gerne have haft en kat mere til den lille men lejekontrakten tillader det ikke...
Vi HAR tjekket, tigget og spurgt men nej..
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
- hva med en babysitter til ham? Jeg tror da at der findes en del mennesker, både unge og gamle, der kunne tænkes at ville være legeonkel eller babysitter for din lille Houdini *s*
Måske er jeg for urealistisk, men det var bare en lille tanke herfra..
Håber du finder ud af noget med ham
Det vil være synd for jer begge hvis i ska skilles ...
Knus Michelle
jul 2005
Jeg ved at min underbo har en smuk tortie misser og Houdini hilste da også på den forleden..
Jeg kunne tage en snak med hende/ham om en evt. pasning.. mod betaling..
Jeg er en dårlig ejer..