{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

gode ider til inde aktiviteter {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en hun kat, som plejer at være både ude/inde kat dog mest inden. nu erhun dog kun inde kat(eller et forsøg på om hun kan være det), eller katten har været inde en uges tid. men hun tager det pænt, men jeg ville gerne give hende noget godt hun kan få tiden til at gå med når jeg ikke er hjemme, eller når jeg ikke lige har tid til at nusse og kaste med mus eller bord. smiley

kom med ALLE jeres ider?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gode ider til inde aktiviteter
  • #1   31. jan 2009
    Måske du kan få lidt ideer fra den her artikel smiley

(link fjernet)

• #2   31. jan 2009 man kan få aktivitetsbolde til godbidderi

• #3   1. feb 2009 Man kan i bonnies dyrehandel nu køde aktivitetes foderbræt til katte..

Jeg har lige købt en i dag og den er blevet brugt flittigt.. der er glas på den som kattene skal fange foder i. En tunnel som de skal strække bennene langt ind i for at fåfoderet ud af og pinde på pladen hvor katten skal bruge sine poter for at få foderet hevet optimalt ud.. Jeg har også ´hundeaktivitetes ting.. Men det er som om min hund ved at den er beregnet til hund for hun har ejer fornemmelse over dem..

Aktivitets kuglen var ikke et hit hjemme ved mig i lang tid.. men måske fordi mine katte tømmer den for hurtigt

• #4   1. feb 2009 men ellers vil jeg gemme godbider rundt i huset før jeg tager hjemmefra for så kan den bruge sin næse

• #5   1. feb 2009 mange tak, det med bolden gider hun ikke rigtig, men kan da prøve det du har line R, synes bare ikke jeg har se sådan en ved den dyr handel, har nemlig lige været der ind, men kan jo høre dem om det .

Kommentér på:
gode ider til inde aktiviteter

Annonce