{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

HJÆLP...! Min kat skal måske aflives. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger. skal min han kat måske aflives.. Han har altid døget med maven siden han var en lille killing. Nu her da jeg kom hjem havede han kastet rent blod op i hele klæderen, og fik afvide sidst jeg var dr. dyr at de nok ikke kunne gøre mere.

Er der nogen der har prøvet det samme og hvor katten aligevel er kommet sig. skal til dr. dyr kl. 13

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP...! Min kat skal måske aflives.
  • #1   26. jan 2009 Hej Vivian!

Har dyrlægen haft givet et bud hvorfor han har bøvl med maven og hvorfor han nu kaster blod op???

Min hunkat Mille har mavesår og i de dårlige perioder kaster hun vand op med blod i.. Siden vi fik konstateret mavesår har hun udelukkende fået specialfoder fra dyrlægen og det hjalp lige med det samme - dog kommer mavesåret stadig i udbrud ved stress!

Det var bare et forsigtigt bud på hvad det kan være og ér det mavesår, så kan det godt behandles!

Krydser fingre for at din kat klarer den!

Mvh Sanne

• #2   26. jan 2009 Åh nej ... JEg håber ikke at det går så vidt at du bliver nødt til at aflive din mis smiley

Krydser fingre for dig...

Du må meget gerne opdatere

• #3   26. jan 2009 hej sanne.

tak for dit bud. da han var lille kunne vi ikke få bugt med orm i hans mave og tarm system. dengang fik afvide at hvis det blev ved var der ikke så meget at gøre. også har det været i perioder. men iden for de sidste 3 mdr. er det blevet helt slemt. sidst han var afsted fik han 3 forskellige prøjer og en pencillin kur.

håber virkelig også at han bliver rask. det er synd at han skal lide.

• #4   26. jan 2009 Så er vi kommet hjem fra dr. dyr.

den lille kat havede 41 i feber. Han er på størk antibiotkia. også hvis feberen ikke er faldet i morgen så skal han ned til dr. dyr igen. også ville hun ikke udelukke at han skal aflives.

det håber jeg virkelig ikke :0(

• #5   26. jan 2009 det er jeg da ked af at høre.. 41 er rimlig højt.. vi må krydse fingre for at der sker et mirakel.

• #6   26. jan 2009 Takker. det håber vi også. det er bare vores bette pus.

det er aldrig sjovt når ens dyr bliver syge.

Kommentér på:
HJÆLP...! Min kat skal måske aflives.

Annonce