636 visninger
|
Oprettet:
Pisser overalt :-( {{forumTopicSubject}}
Min "gamle" hankat Mikkel, er begyndt gennem det sidste halve år at pisse præcis hvor han er.
I forrige uge var det på mit sofabord og her til morgen, ja der var det så klods op og ned at computeren/musen.
Ellers har det været op af kurven med vasketøj i, eller hvis han kan finde en pose på bord/gulv så i dem.
Han er sund og rask ifølge dyrlægen.
Har rene kattebakker 2 steder i huset og går ude det meste af dagen.
Jeg ved sgi snart ikke hvad jeg skal gøre for at han holder med det igen. Vil ikke ha hele huset stinker af kattepis.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 11 Emner: 31 Svar: 55
Ja vi har andre katte, alle er neutraliserede.
Det er ikke urinvejsproblemer, den tur har vi været igennem for nogen år siden, og derfor blev det netop tjekket da han startede ud med det.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
http://www.inges-kattehjem.dk/Urenlighed#Urenlighed
dec 2006
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 141
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Jeg har den fornemmelse at Coco har det bedst og føler sig mest tryg ved at kunne "lugte" sig selv i hele huset.
Katte besørger ofte rundt omkring for at "berolige" sig selv og ikke for at straffe ejeren. Så husk det ikke hjælper at skælde ud da det kan forværre problemet.
dec 2006
For jo gu bliver jeg irriteret på ham, men han bliver ikke skældt ud. Normalt skraber han på døren for at komme ud, men det hører jeg jo ikke når jeg sover.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
** Normalt skraber han på døren for at komme ud, men det hører jeg jo ikke når jeg sover.**
Så han må være ude-indekat ? hvis han foretrækker at besørge udenfor, og så kunne en kattelem muligvis være løsningen
Det kan også være, han reagerer på en fremmed kat udenfor, men i så fald ved jeg ikke, hvad man kan gøre - Feliway måske...
Men måske er det bare ekstra bakke(r), der skal til
Held og lykke, lad os høre hvordan det går.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
dec 2006
Jeg har overvejet lidt det kan være pga en af naboens katte, de har 2 store hankatte, ved ikke om de er neutraliserede men det hænder da at Mikkel ryger i slåskamp med især den ene af dem. Han er den eneste af de 3 jeg har der slåsser.
Ja han er blevet tjekket for urinvejsinfektion, blev han i starten, netop for at være sikker på det ikke er grunden. For så skulle han i behandling med det samme. Vi har været den tur igennem med narkose og tømning af blære.
feb 2008
dec 2006
feb 2008
Pisser overalt :-(