1.431 visninger
|
Oprettet:
Hunkat i løbertid - vil ikke hankat {{forumTopicSubject}}
hey..
jeg har brug for lidt hjælp..
vi har en hunkat hjemme ved os, som tydligvis er i løbetid.. men vores hankat som skulle parre hende... må ikke komme tæt på hende.. for så knurre hun og hvæser..
men kort tid efter lægger hun og gør sig til for ham...
hvad gør jeg?
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Dog vil jeg sige, at jeg har været nødt til at sidde med min hunkat, for hun bliver så arrig, og der går flere dage uden "action", hankatten må kun parre hende, hvis jeg er der, og helst på mit skød, så jeg må så sidde med hende.
Allerførste gang måtte jeg sidde med hende mellem mine ben, og holde hende i benene (blødt, og jeg tvinger hende ikke til noget, det var nærmere en støtte, hvis hun ville fri, kom hun det også), hankatten var noget frustreret og skræmt efter to døgns bank, så det var nærmest som om han kiggede op på mig, og sagde "holder du fast, ellers tør jeg ikke", så sad jeg bare og snakkede med hende imens, det synes hun var fint nok.
Bagefter bankede hun ham igen, men det gør de jo
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 50
men hun er virkelig klar... hun lægger halen til side og kæler med gulvtæppet ovs.
nu har han næsten mistet lysten til at gå hen til hende... hmm...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Når der bliver lukket op bliver der hver eneste gang parret.
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 50
men tror ikke at han ramte plet... for nu forsøger han konstant at hoppe på hende...
underligt tidspunkt at han valgte det på... for jeg lagde og snakkede med hende... og pludselig hoppede han på hende... fik helt et chok..
Hunkat i løbertid - vil ikke hankat