19. feb 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
er det normalt? kat amok når jeg græder {{forumTopicSubject}}
jeg er lidt temmelig nedtrykt i øjeblikket, for min kæreste skal snart ind som soldat (værnepligten, 2. februar), og det sker oftere og oftere at jeg bryder sammen om aftenen... når jeg så græder, så går min kat helt amok, angriber med mund og poter (har nået at beskytte mig selv, så aner ikke om hun har kløerne fremme, eller om hun vil bide; første gang bed hun min hånd - uden at lave en skramme overhovedet. hun daskede også ud efter mig og ramte mine bukser uden det gjorde ondt) i går aftes var det meget værre; jeg lå helt nedenunder min dyne, og hun sprang rundt ovenpå mig, prøvede at komme ned under dynen til mig... ti sekunder efter spurtede hun rundt og op og ned helt vildt, som om hun var mega legesyg...
jeg har haft hende i snart tre år, men har aldrig oplevet hende sådan...
skal jeg være bange for hende? eller skal jeg prøve hende af (dvs lade være med at gemme mig, næste gang jeg bliver så ked af det)
eller???
hvorfor gør hun det? og hvad kan hun mene med det...?
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
så lad være at gemme dig, tag hende op og lad hende trøste så godt hun nu kan.
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
det er bare svært nogengange...
når det sker, så kan jeg ikke engang overkomme at rejse mig op, først bagefter... jeg ryger helt i kulkælderen...
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Katte: 7 Emner: 28 Svar: 495
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
Som de andre skriver.. tag hendes opmærksomhed til dig og nyd din kat kan forstå dig....
Hun kan give dig så meget tryghed... det ved jeg....
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Det er simpelthen så sødt, og jeg kan ikke lade være med at få det godt over at min mis der ellers ikke lader os kramme hende, vil mig så meget, at hun finder sig i at blive krammet, bare fordi jeg tuder. Det er da kærlighed! det giver helt tårer i øjnene fordi det er så specielt
feb 2008
skal nok skrive hvordan det kommer til at gå...
tak for alle svarene...
feb 2008
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
Hun vil bare trøste dig som de andre også skriver :o) Mine katte de tre af dem gør det også ved mig og står og snakker mig ind i Hovedet når jeg græder..
De er simpelhen bare en Hengiven ;o))
P.s gør mig ondt med kærsten ) min kærste har også været inde ved Millitæret og det var lidt hårdt.. Men knus til dig..
feb 2008
prøver at følge jeres råd næste gang...
er det normalt? kat amok når jeg græder