{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

hysterisk kat.....hjææææælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa!!
min lille bella-mis kan hvis hun ser en anden kat/hund uden for vinduet forandre sig til et hysterisk dræber-monster. Hun puster sig op, slår på vinduet væser m.m ting der meget naturligt for nogen katte.... men det jeg ikke forstår er, hvis loui vores han-kat eller buster vores gårdhund kommer hen for at se hvad der foregår, så får de mega mange tæsk, hun bogstavligt talt springer på dem, og tæsker løs med kløerne ude, er der nogen der har oplevet noget ligende og er der noget man kan gøre ved det??? da det er ret syndt for de andre dyr.
v.h pia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hysterisk kat.....hjææææælp
  • #1   31. aug 2005 nå så er det ikke bare min kat der har en sær tendens. det er bare så synd for de andre dyr..... Buster har heldigvis fundet ud af at han skal holde sig væk når hun er sådan. vi gjore dog en sjov oplevelse forleden dag da naboens hvalp kom forbi vinduet.... bella stod et godt stykke fra vinduet og begyndte at puste sig op.... Buster som på det tidspunkt stod helt henne ved vinduet skyndte sig at løbe hen bag bella og så var det ligesom om det var ok med hende.... så fik han ingen slag.... det så ud som om at når bare de andre dyr holdt sig væk fra det der i hendes øjne er farligt så er det ok.... vi har snakket lidt om at det måske kan være et beskytter instinkt, hendes måde at sige til de andre dyr på "kan i så komme væk, det her er farligt" men ved det ikke. hej hej fra os

Kommentér på:
hysterisk kat.....hjææææælp

Annonce