{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BARF TIL KATTE
  • #1   29. dec 2008 Det kommer jo helt an på hvad din kat ikke kan tåle...

• #2   29. dec 2008 jeg ved at bonnie ann i freddericia sælger rå foder til katte os.

• #3   29. dec 2008 (link fjernet)

• #4   29. dec 2008 Okay, tænkte også på at købe acana eller orijen.. det er fordi han ikke kan tåle for mange proteiner...

• #5   29. dec 2008 Orijen har jo en stor andel kød, og kød indeholder meget protein? Kan også lige se, at Orijen faktisk indeholder 45% protein, hvilket er i den absolutte høje ende.
    Der findes flere fodermærker, der har allergivenlige/sensible udgaver. Hvad med at kigge dem igennem og se om der ikke er en med et lavt protein-indhold?

• #6   29. dec 2008 Er det fordi katten ikke kan tåle proteinet fra korn??? Eller kan katten ikke tåle for meget af alle slags protein?
    Der er (så vidt jeg husker) ikke korn og andet fyld-fiber i Orijen.
    En bekendt bruger Orijen til hendes allergihund og også til hendes katte, der dog ikke er allergiske.
    Orijen har jeg fundet billigst ved zooplus.uk.co fordi kursen på pundet er så lav for tiden.

• #7   12. feb 2009 Hej...
    Min ældste kat har også lige konstateret kronisk tarmbetændelse og fødevareallergi og har købt BARF-kød ind, som vi koger og blender. Det er dog nemmere sagt end gjort at få kattene vænnet til det. Lige nu afprøver vi rensdyr, som går rimeligt, hvis der kommer lidt laks i. Hvis der er andre der har erfaringer med at vænne katten til BARF, vil jeg meget gerne hører om det. Men kan se at det kommer til at tage lang tid. Jeg har læst at der er mange der fodrer med råt BARF.kød med gode resultater, men det har vores dyrlæge frarådet. Så indtil videre må vi koge det og blende det. Men kattene har helt klart fået det bedre. Vores gamle kat opfører sig som en killing, hans pels er blevet rigtig flot og deres afføring lugter mindre. Så det er skønt. Den lille har også fået mere krudt i r....Det havde han ellers ikke brug for, da de var mere end rigeligt i forvejen...smiler.. Men hvis andre har erfaringer hører jeg det gerne.. Det skal lige siges, at de jeg bruger kødet som suplement til tørkost fra dyrlægen..

Kommentér på:
BARF TIL KATTE

Annonce