1.056 visninger
|
Oprettet:
Foder til Norsk skovkat? {{forumTopicSubject}}
Hvad foder kan i anbefale til sådan en?
Min sidste skovkat var på special foder fra dyrlægen pga en nyre sygdom, så jeg kan ikke rigtig bruge det til den nye.
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
Kan med fordel købes ved zooplus.uk.co pga den meget lave kurs på pundet.
maj 2007
De sulter hellere i en hel uge end at gå til madskålene med det foder i. Meget mærkeligt da jeg trods alt har 5 meget forskellige katte, men Arion kan de blive enige om ikke at spise
maj 2007
Jeg er forresten ved at lurer om nogen kender og bruger Felidae... nogen erfaringer?
maj 2007
Jeg har endnu ikke prøvet nogen af dem selv, så det er viden på 2. hånd.
maj 2007
Måske var det værd at gøre forsøget...
Jeg venter bare på de har Orijen ved zooplus.uk.co igen, så bestiller jeg en sæk (eller 2 , det er billigere) hjem og får det afprøvet på persertotterne og de 2 kælekatte.
maj 2007
Men der er jo lige så mange meninger som der er fodermærker, så jeg syntes det er svært at give råd om.
Og erfaring har jeg ikke så meget godt at dele ud af, da jeg jo som sagt venter på et foderskift (fra RC og Iams, der IKKe fungerer for min katteflok).
maj 2007
Bruger du Olivers til hele flokken nu? Har du selv oplevet en forbedring i deres pels? Virker foderet ellers efter hensigten (huld, sundhed osv)?
Hvis ikke så er det vel ligemeget om de har flot skinnende pels, hvis de ikke trives.
maj 2007
Jeg ved bare at det de har fået/får ikke er optimalt for dem. Jeg har svært ved at holde min hankat i huld og deres pels er ikke så flot som den kunne være.
Prøv evt at læse lidt om BARF fodring. Det giver et udemærket indblik i andres tanker om fodring
Skal lige sige at jeg ikke fodrer på BARF manér, men godt kan se nogle af idéerne implementeret i mit liv.
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 9
maj 2007
Prøv at find det du fodrer med på en dansk side og se hvad det koster inkl porto, (eller husk hvad du selv henter det til i en forretning eller hvor du nu ligger dine penge) og prøv så at tjek prisen på zooplus.uk.co
Hvis du køber for 29gbp på zooplus er der fri fragt og ovenikøbet en kalender med lige for tiden også
Foder til Norsk skovkat?