475 visninger
|
Oprettet:
Anbefaling af dyrlæge i Århus {{forumTopicSubject}}
Hej alle
For et par måneder siden er jeg flyttet til Beder, som ligger lidt syd for Århus.
Jeg vil høre, om der er nogen, der kan anbefale en god dyrlæge i nærheden?
Måske en udekørende dyrlæge, da især Chico hader at komme til dyrlæge.
På forhånd tak
Ps: det er ikke akut, men de skal snart have genopfrisket deres vacciner.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
jun 2020
Følger: 1 Følgere: 31 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 104
Har du personlig erfaring med hende, Tinka?
dec 2006
Mennesker er hun for resten også god til - i hvert fald kunne hun rumme mig, der nok ikke altid har været den nemmeste katteejer at have med at gøre.
Jeg oplevede, at hun godt ville lave særlige aftaler til en særlig kat (Bruno). Fx kørte hun ikke ud til nogen under corona. Jeg spurgte, om hun så ville køre ud til udendørs konsultationer i haven. Det ville hun godt.
Der var en episode, jeg ikke var tilfreds med (jeg var så også meget fintfølende og øm over Bruno). Andre dyrlæger ville næppe have håndteret situationen anderledes, og mange katteejere ville måske ikke have skænket en tanke, at det kunne være gjort anderledes. OG dåmme mig kunne bare selv have ageret anderledes! .
Jeg har været ved flere dyrlæger i Århus syd, og ingen af dem har jeg været 100% tilfreds med. Alt i alt er Malene den dyrlæge, jeg har været mest tilfreds med, og især - og nok så vigtigt - tryg ved. Og det var også hende, der hjalp både Bjarne og Bruno til Kattehimlen.
dec 2006
Og da Bjarne blev halt, opklarede hun også dét (uden røntgen og diverse).
(Nå, jeg er faldet i katteminder.... )
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Kender Johan fra da han var på skovlunde, dygtig og behagelig
https://www.aabyhoejdyreklinik.dk/
jun 2020
Og dejligt, at du også kan anbefale hende Jette
Er lidt nysgerrig på, hvordan det foregår med en udekørende dyrlæge. Skal jeg fx selv have et spisebord eller lignende, jeg kan sætte katten op på, eller undersøges katten på gulvet?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Det eneste du skal huske, er at du skal assistere, hvis din kat skal holdes, ellers har hun klinikken hvor du kan komme.
jun 2020
Anbefaling af dyrlæge i Århus