{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

sanabell foder..erfaringer? {{forumTopicSubject}}

skal skifte foder til de små..de har indtil nu været på en blanding af orijen og IAMS hairball.

jeg vil fortsætte på IAMS fordi Balder har brug for fibre da han har sart mave. men overvejer at skifte orijen ud med sanabell..
vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med sanabell inden jeg handler vildt ind smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sanabell foder..erfaringer?
  • #1   6. dec 2008 Mine ELSKER det! De får dental og kitten.. De har også før fået grande, som også bare RØG ned.. Så herfra kun positiv respons! ;o))

• #2   7. dec 2008 Sanabelle er et udemærket foder, jeg har brugt det i en periode, mine katte synes vældig godt om det.... men mine fladnæser blev nu noget triste i pelsen, så jeg har skiftet tilbage til RC....

• #3   7. dec 2008 super..det lyder som om jeg godt tør kaste mig ud i det smiley har to maine coon blandinger så mon ikke Grande er bedst?

har lige fået en british shorthair killing, som jeg har på RC kitten, kan det bare blandes i resten og han så bare spiser lidt af det hele? for lige nu vil den store dreng helst have den lilles killingefoder og han trænger ikke til at tage på og har jo problemer med maven ved for få fibre..lige et sidespring ,-)

• #4   7. dec 2008 Jeg har fodret med Sanabell i godt 6 mdr, og jeg er begejstret. Kattene er så lækre at se på. og at røre ved. Fodrer ligeledes hundene med Bosch - samme firma, og de har fået så blød pels.
    Fodrer med: Sensitiv, Hair&Skin, Grande, Dental, Urinary og Kitten

Sanabelle er en hel del billigere en RC når man handler i zooplus i UK og køber 2 sække af samme mærke, så er prisen kun 265,- for 10 kg alt efter pundens kurs. Det kan man med Sensitiv, Hair&Skin, Grande

PS. Har fodret med RC i mere en 20 år....*ss*

• #5   7. dec 2008 Hejsa

jeg har brugt Sanabell i nogle år nu, og mine katte er vilde med det - de er sund og raske og stortrives.

Jeg bruger Sensitive samt killing

Hilsen Heidi og birmabanden

• #6   7. dec 2008 Bruger også sanabell og det falder i rigtig god smag her smiley

Anne R Er det med porto? For jeg betaler kun 223 kr for 10 kg her i danmark

• #7   7. dec 2008 Mine er ikke særlig vilde med Sannabell

Judy

• #8   7. dec 2008 Renate B

Hold da fast *stoore øjne smiley*.....Hvor dælen køber du det til den pris? Jeg har fundet det i DK fra 354 - 480
    Nej der kommer ca 35,- på i porto for hele sendingen. Sidst bestilte jeg 80 kg kattemad + andet

Judy C

Er det den alm Adult du har prøvet? For den får ik så gode anmeldelser. Mine gad feks heller ik Adult fra RC *S*

• #9   7. dec 2008 De sender vist også rundt i landet men ved ikke hvad de tager i porto vi henter vores selv og adult foderet er billigere endnu smiley det er i sønderjylland smiley og hvis vi ikke selv køre efter det gir vi 250 for 10 kg

• #10   7. dec 2008 Ja det har de gjort ,men mine kan absolut ikke lide det ,så de får Hills og Royal canin ,det kan de lide og Arion til killinger smiley

• #11   7. dec 2008 okay..så overvejende positivt. jeg må prøve og se om de vil have det og om de trives, ellers er det jo ikke værre end at man kan sælge det overskydende og købe noget nyt smiley

• #12   7. dec 2008 Bruger os sanabell til mine drenge og de elsker det... Jeg har så omega 3 og 6 i en sprøjte som de får oveni da de 2 af dem er helt vilde med det og drengenes pels er helt fantastiske...

Og så er det desuden meget billigere og synes os og være bedre end det jeg brugte før fra dyre handleren (royal canin)

Og prikken over i'et har jeg en forhandler ikke langt fra hvor jeg bor hvor jeg så kan hente det og så har de oveni 15 kg katte grus af det virkelig gode der klumper til knap 90 kr... Jeg er yderest tilfreds....

• #13   7. dec 2008 jeg har netop i dag bestilt 10 sække (14 kg) golden grey master samt 2 sække adult og 1 sæk kitten..... kom af med 1711,25 incl forsendelse

der er længe til vi skal udstille igen, og 3 sække går hurtigt når man har 20+ katte

• #14   7. dec 2008 Det eneste jeg kan få mine til at spise fra Sanabell er den nye, hmm kan ikke huske hva den hedder, men det er større stykker, har prøvet kitten og adult uden held..

Jeg er begyndt at fodre med en foder der hedder Josea, det er mine cooner rigtig glade for

Judy

• #15   7. dec 2008 jeg foder også med sanabell... mine er vilde med det :0))

• #16   7. dec 2008 Renate B

Så skriv dog hvor du får det så billigt her i DK *S*

• #17   7. dec 2008 Adult i RC og i Sanabelle - det er der ik den store afsætning på.

Men alle de andre i begge mærker, det er ok *S*

• #18   7. dec 2008 hos Kennel Hafran, importor af Sanabellfoder kan opdrætter opnå gode rabatter

www.hundepensionhafran.dk/

Hilsen Heidi

Kommentér på:
sanabell foder..erfaringer?

Annonce