{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

chester er kommet..status er 24 timer {{forumTopicSubject}}

Så flyttede lile chester ind hos os efter en flyvetur, der tydeligt ikke faldt i herrens smag.

Han er noget af det dejligste jeg længe har mødt, han er simpelthen så kælen og kontaktsøgende at det er helt utroligt. Han græd lidt i nat, som et andet spædbarn i ca 1 time, men faldt til sidst til ro. idag har han sovet længe og tøffer stille rundt. han spiser ikke så meget men har dog fået lidt. Han lader allerede til at føle sig hjemme...hvis ikke der var to andre katte. de er sørme ikke vilde med deres nye lillebror.

igår krøb de langs panelerne, nægtede kontakt med mig og philip og hvæste og knurrede bare chester om tre meter indenfor rækkevidde. de nægtede at spise og var helt spændte og på vagt.

Idag lader de til at være faldet lidt til ro, de spiser og vil gerne nusse. Han kan næsten røre deres snude før de hvæser så det må være fremskridt.

jeg håer de falder hurtigt til, jeg har dårlig samvittighed over at mine store skal igennem det her stress, men jeg har tabt mit hjerte totalt til den lille fyr!

synes i det lyder som en okay sammenføring? der er ingen aggresion fra hverken den lille eller de store.

er der noget jeg skal være opmærksom på i kropssprog eller andet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chester er kommet..status er 24 timer
Kommentér på:
chester er kommet..status er 24 timer

Annonce