{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

:'( 4 dyr på et år. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg så 3 katte og en hund som er død i løbet af i år. her for 10 min siden kørte min far missemor over, Øjene stak ud af hovedet på hende smiley og hendes mund var åben, og hun var varm trods det han alligevel mener han ikk har kørt hende over, og han kigger ikk engang men gør bare indenfor. Han KAN SKU da mærke han køre en kat over. og han er bare skide sur på mig. Jeg gider ikk og ha dyr mere. kan ikk holde til og miste dem. jeg er bare ramt af sort uheld. jeg elsker dyr, men alligevel så skal jeg miste dem alle 1 efter 1 efter 1 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :'( 4 dyr på et år.
  • #1   27. nov 2008 jeg kan høre du er rigtig ked af det, og det kan jeg sagtens forstå. det gør så ondt at miste et dyr man holder af. det lyder virkelig grimt det med missemor. stakkels stakkels kat.. og dig! måske du skulle vente med at få dyr igen til du er flyttet hjemmefra. på det tidspunkt kan du have dyr på dine præmisser, og bedre passe på dem.
    håber du finder en god løsning, når sorgen er lidt på retur igen.

• #2   27. nov 2008 det gør mig godt nok ondt for dig.
    men jeg må indrømme at hvis jeg havde en fa der var så kold over for dyr ville jeg ihvertfald nok vente med at få dyr igen til jeg boede for mig selv ( så har du jo selv mulighed for at fex få indekatte eller en ny hund som du selv passer på.
    men det gør mig meget ondt med din mis - må hun komme godt over regnbuen og lege med sine andre venner der venter på hende der.

• #3   27. nov 2008 Ja hendes søster venter nok på hende + hendes 2 killinger. men har 2 andre katte nu. men tror jeg tager dem indenfor og bor hos mig. han er bare et svin. smiley kan ikk glemme det skrækkelige syn jeg ser af hende.

Rip Missemor, fede svin, lille sorte mis & Grå mis.
    Mor savner jer smiley smiley

• #4   27. nov 2008 håber det lykkes for dig at få kattene vænnet til at være inde. hvis de er vant til at komme ud kan det godt blive et problem desværre. jeg har prøvet at gøre min udekat til indekat, men måtte give op desværre.
    hvor ville jeg gerne kunne sige noget der kunne trøste dig.

• #5   27. nov 2008 mange tak smiley tror bare ikk rigtig jeg kan se lyst på noget lige pt.
    4 dyr på 1 år. er ret mange. synes jeg smiley

• #7   27. nov 2008 Hvor er det synd for dig Kirstin - Du kan tro, jeg føler med dig.
    Som de andre også skriver, ville jeg IKKE få flere dyr, før du engang er flyttet hjemmefra.

Hvis de to katte, du har tilbage, ikke er neutraliseret, ville jeg få det gjort (hvis de ikke allerede er det), for så er der en mulighed for, at de ikke strejfer så langt væk. Og så kan de heller ikke få killinger, hvis det er hunkatte.

At din far er sur på dig, KAN måske skyldes, at han selv er lumsk ked af det inderst inde og ikke kan vise det. Sådan er nogle mennesker!

Du får i hvert fald et stort afstands-trøsteknus af mig.

• #8   27. nov 2008 tror os han er ked af det, men alligevel. jeg har jo så de 2 andre katte. men Missemor, hun var bare min, sådan hvis du forstår. smiley savner hende. håber hun har det godt oppe ved Regnbue broen. hvis den findes. smiley

• #9   27. nov 2008 føler med dig.. jeg mistede mine to katte, mit et og alt på kun tre uger. det var hårdt men fik to nye katte kort efter. vil aldrig nogen sinde komme til at holde ligeså meget af dem som jeg gjorde ved de andre... men holder af dem og de er blevet til mine katte nu.. og derfor kommer de heller ikke ud og kun er inde katte... mit råd er os at du først skal anskaffe dig flere dyr eller katte når du er flyttet hjemme fra...

• #10   28. nov 2008 Ja, men tror ikk jeg vil ha dyr mere, jeg kan virkelig ikk holde til at dyr dør, er ligeså ked af det når andre mister dyr. fordi jeg bare er så glad for dyr. men vi bor på landet og han kørte hende ned ude på gårdspladsen (hvor hun jo burde være i sikkerhed) men nej nej, det var hun så ikk smiley

• #11   28. nov 2008 August - dør fede svin
    Okt - dør happy(chihuahua) og sorte mis
    nov - dør missemor. smiley

Kommentér på:
:'( 4 dyr på et år.

Annonce