900 visninger
|
Oprettet:
:'( 4 dyr på et år. {{forumTopicSubject}}
Ja nu har jeg så 3 katte og en hund som er død i løbet af i år. her for 10 min siden kørte min far missemor over, Øjene stak ud af hovedet på hende og hendes mund var åben, og hun var varm trods det han alligevel mener han ikk har kørt hende over, og han kigger ikk engang men gør bare indenfor. Han KAN SKU da mærke han køre en kat over. og han er bare skide sur på mig. Jeg gider ikk og ha dyr mere. kan ikk holde til og miste dem. jeg er bare ramt af sort uheld. jeg elsker dyr, men alligevel så skal jeg miste dem alle 1 efter 1 efter 1
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
håber du finder en god løsning, når sorgen er lidt på retur igen.
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 5 Emner: 64 Svar: 252
men jeg må indrømme at hvis jeg havde en fa der var så kold over for dyr ville jeg ihvertfald nok vente med at få dyr igen til jeg boede for mig selv ( så har du jo selv mulighed for at fex få indekatte eller en ny hund som du selv passer på.
men det gør mig meget ondt med din mis - må hun komme godt over regnbuen og lege med sine andre venner der venter på hende der.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 62
Rip Missemor, fede svin, lille sorte mis & Grå mis.
Mor savner jer
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
hvor ville jeg gerne kunne sige noget der kunne trøste dig.
nov 2007
4 dyr på 1 år. er ret mange. synes jeg
nov 2007
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Som de andre også skriver, ville jeg IKKE få flere dyr, før du engang er flyttet hjemmefra.
Hvis de to katte, du har tilbage, ikke er neutraliseret, ville jeg få det gjort (hvis de ikke allerede er det), for så er der en mulighed for, at de ikke strejfer så langt væk. Og så kan de heller ikke få killinger, hvis det er hunkatte.
At din far er sur på dig, KAN måske skyldes, at han selv er lumsk ked af det inderst inde og ikke kan vise det. Sådan er nogle mennesker!
Du får i hvert fald et stort afstands-trøsteknus af mig.
nov 2007
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 217
nov 2007
nov 2007
Okt - dør happy(chihuahua) og sorte mis
nov - dør missemor.
:'( 4 dyr på et år.