{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

Godbidder killing {{forumTopicSubject}}

Hvilken godbidder kan man give til killinger. Min Holger er 14 uger og har kun fået killing foder. Han har ikke den store intresse i mit mad. (Han har slet ikke tid) så det er ikke at han bare skal have snack, men belønninger på et tidspunkt vil nok være rart.
Hvornår er i andre begyndt med godbidder/snack til jeres små totter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• En lille panel skal males 205 kr.
  • Opsætning af 4 rulle gardiner 1.500 kr.
  • Udluftning af gulvvarme 500 kr.
  • Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbidder killing
  • #2   30. jul 2022 Du kan give alle slags godbidder til din killing, det er helt ligegyldigt om der står killing på den. Vores katte elsker dreamies så dem kan jeg godt anbefale. Jeg køber ofte godbidder på zooplus. Her er mange at vælge imellem så du kan altid prøve dig frem.
    Vores elsker også rå kylling.

• #3   30. jul 2022 Vores får dreamies, gufstænger og RC som godbidder. Det får de fra den dag, de ikke er i kravlegård længere dvs fra 5-8 ugers alderen.

• #4   30. jul 2022 der er meget forskel på hvad killingerne gider
    nogen er glad for godbidder andre er til "pinde" og andre gider ingen af delene

bare sørg for at bidderne ikke er for store i forhold til killingen

Nu har jeg Ramses, og han har spist begge dele hos Susanne, men hos mig er det kun snackpinde som dur.

jeg bruger også almindelig tørfoder som godbidder. altså en slags som kun bruges som godbidder

• #5   30. jul 2022 Har på et tidspunkt læst, at godbidder ikke er underlagt samme kvalitets/ernærings krav som foder. Så hvis man ellers har valgt at give et foder af god kvalitet, så kan den samlede ernæringsmæssige kvalitet forringes betydeligt når der gives godbidder.
    Efter Tinkas sygdomsforløb med struvitte/urinsten, har hun ikke fået godbidder, men får sit tørfoder som "godbidder", både som håndfodring/belønning og i sin mus-vipper smiley
    Det er hun meget tilfreds med, og hun er heller aldrig interesserer i vores mad. Vi giver hende heller aldrig menneskemad smiley
    Som lidt afveksling (katten er nok ligeglad smiley ) kan man evt købe små poser tørfoder af anden slags/størrelse og give som godbidder - ligesom Anja skriver om - så er kvaliteten stadig sikret smiley

• #6   31. jul 2022 Jeg bruger slet ikke godbidder, der er ingen restriktioner på hvad de må og skal indeholde, så jeg bruger hellere et foder af et andet mærke, for alt fuldgodes er der regler for, og nu og da kan det være fint, at afprøve et andet foder som godbidder, og måske bliver det et foder som du vil bruge.
    Tit kan du få små poser, som du så kan afprøve eller bruge som godbidder, og det er tit billigere end godbidder.
    Ps. Mine katte får råt kød som godbidder, når jeg laver mad, og vådfoder flere gange om dagen, det vil jeg hellere bruge penge på.

• #7   31. jul 2022 De får 30 gram dreamies om dagen, 5 gufstænger med 97% kød og 3 håndfulde RC tørfoder som guf til deling mellem 9 katte plus killinger, så jeg er slet ikke nervøs for, om det skulle skade dem. Nu har jeg gjort det i 11 år og ikke oplevet noget negativt i den forbindelse.

• #8   31. jul 2022 Man må godt give Dreamies. 6 stk. om dagen til killing. Det har min fået siden vi fik hende (hun var 3 mdr.). Nu er jeg også begyndt at give flydende snacks til hende (især når der er en varm dag) og på den måde får jeg lidt væske i hende. Men jeg ved ikke om man kan give flydende snacks til killing.

• #9   3. aug 2022 Tak for svarene. Jeg bestilte et par Dreamies sammen med maden. Det skulle gerne komme idag. Så er spændt på hvad Holger siger til dem. smiley

Kommentér på:
Godbidder killing

Annonce