{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kønsmoden
  • #1   19. nov 2008 dyrlægen kan se på kattens tænder og kropsbygning ca hvor gammel den er men ikke noget med sikkerhed.

de store racer (Maine coon, norsk skovkat osv) skal helst være mellem 1½ og 2 år. de mindre racer ca 1½. og max 4 år da kattens bækken er for stift efter det.

men overvej lige mængden af killinger uden gode hjem lige nu, inden du springer ud i at lave flere.

• #2   19. nov 2008 Der er STOR forskel på, hvornår en kat KAN blive drægtig, og hvornår den BØR blive drægtig.

Nogle piger får menstruation, når de er 10-11 år.
    De er så i stand til at blive gravide, men bør bestemt ikke blive det.

• #3   19. nov 2008 Vi troede hun snart ville blive gravid.. smiley hun er omkring 6 mdr.

• #4   19. nov 2008 Jeg ville vente ihvertfald et år endnu før jeg fik hende parret..kan se hun er en blanding.

• #5   19. nov 2008 **Vi troede hun snart ville blive gravid.. smiley hun er omkring 6 mdr.**

Jamen, det bliver hun da sikkert også, hvis I ikke passser på.
    Måske misforstår jeg, men det lyder som om I har utålmodige mennesker på venteliste til killinger....?
    Ro på, katten er ca. 6 mdr, så det kan vel ikke være sådan et hastværk.

• #6   19. nov 2008 Jeg ville også vente også fordi der er massere af killinger på markedet der ikke er hjem til så med mindre du er indstillet på at beholde alle killinger skal du nok tænke dig om en ekstra gang. Desuden er det synd at parre en stor killing der stadig vokser. Killinger tærer utrolig meget på moderesn resourcer og dem har hun selv brug for i den alder.

Kommentér på:
Kønsmoden

Annonce