{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

er det normalt (dårlig mave) {{forumTopicSubject}}

mine to piger- Tia og prinsesse var på hobby udstilling i weekenden (ikke mig der havde dem med)

og siden der har de haft lidt dårlig mave og jeg har aldrig oplevet de har haft dårlig mave før, kan det være fordi de har været lidt rundt på gulvet efter den store oplevelse??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det normalt (dårlig mave)
  • #1   10. nov 2008 oh no det håber jeg ikke igår da de kom hjem var det prinsesse og det ser ik ud til der er mere ved hende og ved tia er det mest idag det har været.
    lige da de kom hjem gik de begge i hver deres bakke og havde tynd mave, og har aldrig oplevet de har haft tynd mave, så bliver jo lidt nervøs

• #2   10. nov 2008 Tag ned på apoteket og køb lidt zooplac til deres maver - Det er mælkesyre bakterier :o) Det får dem hurtigt på ret køl igen.
    Hold øje med at de ikke bliver sløve, ikke vil spise og lign.

• #3   10. nov 2008 ok det gør jeg lige så, de spiser fint og løber og leger som de plejer, har lige haft tia i bad fordi det havde sat sig i numsen, heldigvis elsker hun at være i bad så hun spandt bare imens hehe.

men ja håber det bare var ovenpå olevensen

• #4   11. nov 2008 Da vi fik nr. 2 kat (Patrick) blev vores den første (Oswald) syg. Han fik rigtig dyrlig mave. Han kunne ikke nå at komme i bakken og gjore på gulvet. Han spiste og legede også. Da vi kunne se at det blev ved og han blev lidt tyndere selvom vi gav zoolac ringede vi til dyrelægen. Vi skulle komme ud med en afføringsprøve. De ringede tilbage og fortalte at han havde fået en paracit og at det var vores nye kat der havde smittet ham. Patrick blev ikke selv syg af paracitten da han havde fået ormekur som også modvirker paracitter. Vi skulle så vaske hele lejligheden af i rondolon og alt hvad der kunne vaskes i maskine skulle vaskes. Puh det var noget af en omgang som var lige ved at koste sommerferien. Han fik det heldigvis bedre af de piller vi havde fået.
    Håber din kat får det bedre igen smiley

• #5   11. nov 2008 de har allerede fået orden i maven inden jeg fik hentet zoolac, tror bare det var fordi de var "udsat" for meget den dag :o) for nu er der ikke mere :o) men ja holder ekstra øje med dem stadig

Kommentér på:
er det normalt (dårlig mave)

Annonce