{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arion kattefoder
  • #1   9. nov 2008 Ja det er ,jeg bruger det til mine nye killinger ,da royal canin er så dyrt ,min elsker det og det gør de store også ,så ja det er godt smiley

• #2   10. nov 2008 Jeg kan varmt anbefale Arion, og jeg har brugt det i en del år efterhånden.
    Brugte forinden RC, og det er min erfaring, at katte ikke kaster nær så meget op med Arion som med RC. (Det er naturligt for katte at kaste op af og til).

Arion er ikke coatet, og indholdet af Taurin, som er vigtigt for cellefornyelse er på 2500.

Jeg bruger killinge-produktet til både killinger og gamle kastrater, og de stor-trives på det og har ekstremt flotte pelse, der er nemme at holde.
    Det findes også i et voksen-produkt, men jeg foretrækker killinge-produktet pga. det højere fedtindhold, da mange produkter for mig at se indeholder for lidt fedt (vel at mærke det rigtige), og det kan give tør, skællet hud og mat pels.

Og til den optøede Susanne smiley
    Min ene hund lider af allergi og sart mave. Jeg har efterhånden prøvet adskilige specialprodukter, men efter at være gået over til *Hennes Basic*, som er på laksebasis, er hendes mave super, og eksemet holdes i ave med vask hver 14. dag med en special-shampoo.

I får lige indholdet i Arion:

ADULT:
    Fugtighed: 9% - Råprotein: 32% - Råfedt: 20% - Fibre: 2% - Aske: 7%
    Mineraler: Kalcium; 1,40% - Fosfor: 0,94% Magnesium: 0,08 % - Natrium: 0,46% - Kalium: 0,36% - Kobber: 22mg.
    Tilsatte vitaminer/kg: Vitamin A: 25000 IE, Vitamin D3: 2000 IE - Vitamin E: 150 mg - Biotin: 0,25 mg - Nikotinsyre: 75 mg x) - Folinsyre: 1,8 mg
    Aminosyre/kg: Taurin 2500 mg - Arginin: 17,2 g - Methionin: 8,8 g
    x) niacin (nikotinsyre, tidligere kaldt B-3 vitamin) - må ikke forveksles med nikotin i cigaretter

KITTEN:
    Fugtighed: 9% - Råprotein: 34% - Råfedt: 22% - Fibre: 2% - Aske: 7%
    Mineraler: Kalcium; 1,40% - Fosfor: 0,94% Magnesium: 0,08 % - Natrium: 0,47% - Kalium: 0,40% - Kobber: 22mg.
    Tilsatte vitaminer/kg: Vitamin A: 25000 IE - Vitamin D3: 2000 IE - Vitamin E: 150 mg - Biotin: 0,25 mg - Nikotinsyre: 75 mg x) - Folinsyre: 1,8 mg
    Aminosyre/kg: Taurin 2500 mg - Arginin: 18 g - Methionin: 8,9 g
    x) niacin (nikotinsyre, tidligere kaldt B-3 vitamin) - må ikke forveksles med nikotin i cigaretter

• #4   10. nov 2008 Jeg bruger killinge-produktet til ALLE mne katte lige fra killinger til gamle kastrater.

• #6   11. nov 2008 Har prøvet Arion, fordi jeg synes indholdt ser fornuftigt ud, og der er ikke en masse mystiske E-numre i, og prisen er rimelig, (og så er emballagen forresten SÅÅ pæn, hehe) Men desværre kørte mine katte ret hurtigt træt i det smiley

• #7   11. nov 2008 Hvor køber i det henne og kan man få det leveret

• #8   11. nov 2008 Du kan ringe tlf: 97187040 og få oplyst nærmeste forhandler.

• #9   11. nov 2008 Det kan købes på foderstoffen ved jeg det er der jeg køber det smiley

• #10   11. nov 2008 Okay hvilken foderstof er det du køber det ved Ingelise?

• #11   28. okt 2010 Det lyder spændene smiley er jo en jungle at finde rundt i og man vil jo gerne have ens misser får det bedste til de bedste penge.

• #12   28. okt 2010 Er der en hjemmeside til det her hvor man kan se priser osv?

• #13   28. okt 2010 Jeg har tilfældigvis en pose på lager pt. så kan lige skrive mere om indhold:

"Kyllingemel, majs, majsgluten, kyllingefedt, ris, tørre hele æg, cikorie, mælkeprotein, hørfrø, vegetabilsk olie, tørgær, hydroliseret kyllingeprotein, taurin, methionin, mineraler og vitaminer, EUgodkendte antioxidanter."

Hvad angår kvalitet er der et stykke vej op til fx Orijen, der indeholder 75% kød, 25 % grønt og ingen korn.

Kommentér på:
Arion kattefoder

Annonce