HJÆLP - Min kat halter efter antibiotika indsprøjtning i baglåret HJÆLP - Min kat halter efter antibiotika indsprøjtning i baglåret
Hej alle sammen
Jeg skriver, da jeg simpelhent er i nødt efter sparring og nogle svar. Min søde kat Mini på snart syv år, blev fornyeligt meget syg, hum havde en bakterie tilstand ved bugspytkirtlen som hun har fået antibiotika for. I mandags var jeg til dyrelæge for at få hende tjekket efter at have haft hende hjemme et par dage, dyrelægen valgte at give hendes daglige antibiotika i en indsprøjtning i baglåret, nu hvor vi alligevel var der.
Da jeg kom hjem og lukkede hende ud af transportkassen, vil hun nærmest slet ikke støtte på det ben hun var blevet stukket i. Så var der en periode hvor det gik bedre, men nu er går hun rigtig dårligt igen. Det er nærmest som om, hun helst ikke vil støtte på benet. Min dyrelæge kunne ikke komme med noget konkret der skulle være galt, så vi har fået at vide, at vi skal smertedække hende i et stykke tid og vente at se. Jeg vil bare høre, om nogle af jer har oplevet det før? Og om jeres kat/katte er kommet sig og begyndt at gå normalt igen? Og hvis ja, hvor lang tid tog det? Og eventuelt om jeres dyrelæge har kunne forklare hvad der var galt?
Håber virkelig en eller anden kan hjælpe, for jeg kan snart ikke være i mig selv grundet bekymring
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.128
Da min datter fik infektion efter en vaccination, for mange år siden, blev armen rød og hævet, og hun fik derfor en penicillin kur og nogle hovedpinetabletterne, så jeg tror din dyrlæge har ret, god bedring med mislingen
Ps. Hun skal være bedre inden for 3 døgn, ellers må han kikke på hende igen.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 7.998
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg håber det går bedre nu! Men hvis det stadig er galt med benet, så synes jeg du skulle kontakte en anden dyrlæge.
HJÆLP - Min kat halter efter antibiotika indsprøjtning i baglåret