Kattepension Kattepension
jeg kopierer lige denne fra HG, som jeg har lovet. Måske I kan hjælpe? Kattene befinder sig i Gladsaxe på Sjælland, og vedkommende kan godt køre lidt..
"Starter lige med at sige at det ikke er mine katte jeg skriver om, så har ikke profil på KG.
Sagen er den at min mor er blevet indlagt og skal være det, den næste måned frem.
Hun har to meget selskabelige perserkatte, som jeg ikke kan passe, da Emma ser katte som en slags pivedyr..
Jeg har heller ikke tiden til det, da jeg arbejder hver dag. Min bror er flyttet hjem til min mor, for at passe katte, men han gør det ikke ordentligt.
De skal jo også børstes og plejes plus have tømt bakke. Det er indekatte og de er meget kontaktsøgende og kærlige katte, jeg kan simpelthen ikke få over mit hjerte at de skal være alene i en måned hvor vi kun kommer, giver mad og går igen.
Jeg vil ikke have dem siddende i et bur på en pension, hvis jeg kan undgå det.
Så hvis i kender nogen der passer katte privat eller en pension hvor de har meget kontakt med kattene, så må i gerne kaste noget lyd :-)"
Tråden er her: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=268894
I kan evt skrive i tråden eller pb til mig, så bringer jeg videre:-)
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 30
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 147
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 4 Emner: 1 Svar: 19
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 30
Jeg tror nu også hun sagtens vil køre kattene til en pension i den måned, hun ville bare gerne høre om folks erfaringer:-)
Kattepension