{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad race er han mon?
  • Ditte F
    Ditte F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 53
    #1   19. okt 2008
    Det må være noget norsk skovkat eller maine coon der ligger gemt i ham, jeg gætrter mest på norsk smiley
    Fin fyr i øvrigt, mærkeligt ingen savner ham?

• #3   19. okt 2008 okay.. det var også det jeg havde i tankerne..
    ja meget... vi har også tjekket om han er chippet.. hvilket han heller ikke er..
    dyrlægen sagde at hvis ingen ville have ham, anbefalede han at vi bejoldte ham.. istedet for at han skal sendes rundt igen..

• #5   19. okt 2008 signe S
    tusinde taaak..
    jeg forstår det heller ikke.. han er så sød... han putter sammen med os på sofaen, vil hele tiden snakke og hygge..
    så kan slet ikke se at der skulle være noget med ham.
    De der har haft ham, burde have en i bagdelen...
    at bare la' ham gå.. og heller ikke at henvende sig, når man fremlyser ham.

• #6   19. okt 2008 Hvor og hvor lang tid har du fremlyst ham? Er kan kastreret?

Meget kan jo være sket, og han ligner ik umiddelbart en smide-væk-kat

• #7   19. okt 2008 rundt her i nærheden...
    og har fået flere til at spørge rundt omkring... oppe i landet..
    han er ikke kastreret.

nej det gør han ikke.. derfor troede vi også at han var chippet eller et eller andet.

• #8   19. okt 2008 Hippentossen skrev "...jeg vil også sige norsk da han ikke har det spidse ansig eller de lange ører som kendetegner en mincoon.."

Maine Coon'en har netop IKKE et "spidst" ansigt. Det har Skovkatten, og jeg synes, fyren her ligner en Maine Coon. Han ser forresten ikke ud til at være ret gammel, men billederne er noget tågede.

Har du set på www.dyrenesbeskyttelse.dk eller http://www.forsvundnedyr.dk/ , om han er efterlyst der?

• #10   19. okt 2008 ja perser det er han da bestet ikke ....synes mest han ligne en "ikke passet" skovtrold

• #11   20. okt 2008 Nu skriver Lote jo ikke at han *er* perser, men blot at der kunne være perser i ham. Og det er jeg enig i smiley Han kunne sagtens være en perser krydset med huskat, skovkat, MCO......whatever. Folk laver (desværre)de særeste kombinationer, når de parrer katte - eller lader deres fritgående katte parre som de vil smiley

• #12   20. okt 2008 jeg kan bare slet ikke se nogle af de klassiske persertræk.....

• #13   21. okt 2008 haneben: jamen det er jo ikke sådan, at katte arver f.eks. ørerne fra mor og øjnene fra far. Trækkene bliver blandet - ofte på uforudsigelig vis - når man blander racer. Hvis man parrer en perser med en langbenet, korthåret kat med store ører, mandelformede øjne og uden stop, vil perserens racetræk med stor sandsynlighed blive så "udvandede", at de er svære at få øje på hos afkommet smiley

Derfor skriver jeg som jeg gør - der kan ligge hvad som helst bag den kat.

Kommentér på:
Hvad race er han mon?

Annonce