{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Har fundet en kat. {{forumTopicSubject}}

hey allesammen.
mig og min mand blev igår ringet op af mine forældre som er midt i at flytte, om vi ikke lige kunne komme og se en kat som var hos dem, om vi vidste hvem ejerne var.
Da vi kom derop så vi en meget meget tynd kat.
Han Har nok ikke fået mad i lang tid.

Eftersom det var en kat som vi ikke kendte, tog vi den med hjem, for syntes at det var synd for den..

Men forstår ikke hvorfor han bare løb rundt sådan?
for han er en utrolig kælen kat, så tror ikke at han er udekat..

men indtil videre har vi valgt at beholde ham.. indtil han er klar igen.. og så efterlyser vi ejerne..
vi har dog allerede snakkede med flere folk.. men ingen kender ejerne til ham.

jeg forstår virkelig ikke at folk kan få sig selv til at smide en kat ud, hvis dette er tilfældet her..
bliver så gal..
Han er kun skind og ben.. tror ikke at han havde overlevet vinteren udenfor..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fundet en kat.
  • #1   16. okt 2008 mange taak..

• #2   16. okt 2008 Er det en ung-kat ?
    kastreret ?

• #3   16. okt 2008 Øv men det er godt du tager dig af den vi fandt også to katte engang ude på gaden vi tog dem ind til os imens satte vi sedler op om der var nogen der kendte kattene men der kom aldrig svar, så vi kørte ud med kattene på sådan et slags dyrested hvor folk kan komme og købe katte, og idag har de et nyt dejligt hjem:)

• #4   16. okt 2008 <i><b>Jeg sys det er rigtig dejligt i har taget den stakkels mis ind. men sys i skal hænge nogle sedler op i brugsen i lokal området . det kan jo være en der er smuttet ud ved et uheld. også kan der stå en lille ulykkelig pige og savne sin kat .. sys det er sødt i passer den og måske beholder den .. men i kan gøre det med god samvittighed hvis i sætter sedler op i forretninger og kiosker og tanker i nærheden.. og fremlyse den på diverse hjemmesider.. kan ikk huske hvad den side hedder hvor man kan fremlyse dem smiley

• #5   16. okt 2008 www.dyrenesbeskyttelse.dk Tjek efterlysninger der. Du kan også fremlyse samme sted.
    Han kan også være efterlyst via Dyreinternater / Kattehjem og dyrlæger.

Godt I tager jer af ham.

• #6   17. okt 2008 Stakkels missefyr - og heldige missefyr, at I tager jer af ham.
    Når han er så ekstrem tynd, tyder det ikke på, han har haft noget hjem længe.

Lad ham kun spise små portioner ad gangen. Ellers kan han få dårlig mave. Lad ham også kun drikke vand ell. kaffefløde, ikke mælk.

Har I set efter, om han er øremærket?

• #7   17. okt 2008 som *Mega* siger, så tror jeg ikke at han har været hjemme hos nogen i lang tid..

Han er ikke øremærket...
    Og heller ikke chipmærket.. det har vi fået tjekket idag..
    sedler bliver selvf. også hængt op.

• #8   17. okt 2008 <i><b>Super godt der findes mennesker som jer der tager sig af de små pus .. utroligt folk kan få sig selv til at forlade sådan en lille misser.. når i nu efterlyser den så kan i jo skrive : kan afhentes der og der hvis i kan dokumenter katten er jeres (billeder eller noget) og betale for den pleje vi har givet den (evt. dyrelæge, loppekur osv) det så jeg en inde på dyrenes beskyttelse havde gjort med en kat hun fremlyste

• #9   17. okt 2008 okay.. ja for vi er lidt bange for at nogen bare kommer for at hente en gratis kat...

• #10   17. okt 2008 <i><b>Ja jeg sys altså godt man kan tillade sig og spørge om de kan bevise katten er deres . medmindre de virker oprigtige.. man kan som regl fornemme det..det kan jo være en lille pus der er smuttet også ikke kan finde hjem igen, hvilken osse kunne være skyld i den manglene vægt

• #11   17. okt 2008 <i><b> http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/
    du kan jo gå herind og se om nogen efterlyser den .. ?

Kommentér på:
Har fundet en kat.

Annonce