1.222 visninger
|
Oprettet:
Kan man lære en gammel kat at gå på bakke? {{forumTopicSubject}}
Hej, sagen er den at jeg skal have min første kat, jeg har allerede liret på en som passer lige ind i hvad jeg ønsker og kan tilbyde hende. MEN hun er 4 år og er ikke renlig indenfor, da nuværende ejer, ikke har haft hende inde. Kan man lære en kat på 4 at gå i på bakken og forsøge sig eller er det en håbløs kamp?
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 557
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 557
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
og gør det samme ved dem alle sammen, nemlig at sætte den op i bakken som noget af det første når den er faldet lidt til
og det plejer at være nok.
de vil gerne have noget at grave i, og når den finder ud af at det er fint med bakken så vil den bruge den
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Men:
Jeg synes, at når du skal have din første kat, så skal det også helst blive en glæde fra starten, så jeg ville faktisk finde en anden.
Det kan sagtens gå godt, men hvis det ikke gør - hvad så?
Det er ikke for at tage håbet fra dig, men på internaterne sidder der mange voksne "brugte" katte der er renlige og savner et nyt hjem.
Jeg har primært haft tæmmede herreløse katte i den tid jeg har haft kat og så har man prøvet lidt af hvert.
Det er ud fra den erfaring at du får mit råd, for jeg tror ikke det er en kat for en førstegangs køber.
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 11
Grunden til at den nu har kattebakke er fordi at vi bor på 1. sal. Førhen havde den ingen kattebakke.
Jeg lukkede den først ud efter ca. 2 mdr. da det er en nervøs kat.
Kan man lære en gammel kat at gå på bakke?